Tip: dakdragers van de Aldi/Lidl

Desperado

Forumguru
Au.....allemaal goed afgelopen verder hoop ik?
Het gaat wel rond de laatste tijd, veel berichten van ongelukken onder de forumleden.
 

rtwee

Senior Member
Yep, met mij verder prima. Alleen wat spierpijn van het trillen na de tijd. Helaas de O3 wel aan de zijkant aan gort... sardienblikje... 2 nieuwe deuren, nieuwe zijpanelen, nieuwe spatborden, voorbumper, achterbumper, 2 nieuwe parkeersensoren en nieuwe koplamp.....
 

Happyman

Forumguru
Vanochtend even snel naar de Lidl gegaan. Ze bleken totaal 3 setjes te hebben liggen waarvan er nu 1 van mij is :D
 

rtwee

Senior Member
Vanmiddag ook even dragers gehaald. Bij de 3e Lidl waar ik was lag nog 1 setje. Direct meegenomen. :) Vervolgens doorgereden naar de schadehersteller en mijn O3 weer teruggekregen. HEERLIJK om er weer in te rijden. Kortom prima dagje en weer helemaal blij. :)
 

Fean

Forumguru
Fietsdrager voor op de achterklep.. iemand dit al geprobeerd met een eletrische achterklep?
 

Kempes

Forumguru
Mocht iemand nog een setje zoeken, ik heb een set ongebruikt op zolder liggen. Zijn nooit de doos uitgeweest.

Heb ze zelf niet nodig omdat ik later een 2e hands koffer kocht waar ook dakdragers bijzaten..
 
Bovenaan Onderaan