Dealer De Smet in Ninove

The bone collector

Senior Member
Ik hoor er altijd goede verhalen van, vriend van me gaat er ook (wel een Seat), en is er wel tevreden. Heb me ook laten vertellen dat veel mensen uit Aalst en omstreken liever bij De Smet gaan, dan naar de dealer in Aalst.
 

somebodey

Actief lid
Even antwoord op hierboven..

Mijn ouders hebben hun 1e Skoda Octavia Combi gekocht bij Kerkvliet Aalst..
Paar onderhouden daar laten doen, en dan eens in Ninove.. Dat scheelde heel wat in de portemonee!!!

Onze Roomster is de 4e wagen dat wij daar kopen.
En met de problemen (zie mijn topic) dat we hebben, niets anders dan lof over deze garage!

Staan zeker in voor de klant!
 

Qali77

Lid
Heb er zopas mijn Octavia MY2015 en was er voorlopig tevreden...
Zal afwachten zijn wat het vervolg betreft maar heb er alleszins goede moed in.
 
Heb er eind januari mijn SIII Style besteld en zijn zeer vriendelijk en open communicatief tot hier toe.
Over de service kan ik nog niet veel zeggen.

Heb er wel een zeer goed gevoel bij.
 
Heb er eind januari mijn SIII Style besteld en zijn zeer vriendelijk en open communicatief tot hier toe.
Over de service kan ik nog niet veel zeggen.

Heb er wel een zeer goed gevoel bij.
 

BBO

Senior Member
Mijn eerste Skoda kwam van bij De Smet. Eerst had ik daar een goed gevoel. Maar na twee gevalletjes heb ik mijn volgende Skoda en die van mijn vrouw ergens anders besteld.

Na een ongeval was de wagen slecht herspoten. Na veel aandringen hebben ze het rap rap herdaan.

Ze deden mij terugkomen voor onderhoud om de 15000 km. Toen ik vroeg waarom een collega met zijn 1,9 Tdi maar om de 30 000 km moest (audi A3) kreeg als antwoord dat zij er geen dure long life olie op deden. Maar op mijn factuur stond wel long life olie. Toen ik er hun met confronteerde wist de dame aan de receptie niet waar kruipen.

Mijn volgende skoda en die van mijn vrouw kwamen van bij Kerkvliet Aalst. Ik had daar beter gevoel als bij De Smet. Mijn vrouw gaat er nog met haar SII. Ik heb mijn SIII daar niet besteld omdat Kerkvliet geen officiele dealer meer is.
 
Bovenaan Onderaan