Tweedehands inklapbare bekerhouder?

Afrit13

Forumguru
skoda__fabia___1_hand_2005_7_lgw.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Bedankt voor de foto @Afrit13 , ik heb het nog niet zelf geprobeerd, maar zie wel dat het enkele-DIN opbergvakje op de foto een ander frontje heeft dan welke er nu (onder) in zit...

Ik ga het evengoed nog een keer proberen met het opbergvakje wat ik nu heb, en anders mogelijk op zoek naar deze variant - ik weet nu immers dat die (ook) bestaat!
 

Joske

Forumguru
deze is een dubbel opbergvak: 6Y085895047H (17 euro bij de dealer)

weet niet helemaal zeker of het dit is dat @Afrit13 bedoelt, de tekening in ETKA toont wel dat het onderste vakje dan langer is dan het bovenste, dus zou wel goed kunnen dat het bovenstaande is ;)
 

Bosi

Lid
Ik heb zelf al weer wat jaartjes deze bekerhouder/fleshouder in mij Fabia I zitten:

main.php


Past precies onder de radio, tenzij je natuurlijk een dubbel-DIN radio hebt

Mmmm, de orginele skoda variant gaat bij mij niet passen, heb aan de rechterkant ook de beugel van mijn auto telefoon zitten, maar deze VW Fox variant zou ideaal zijn, helaas heeft mijn zoek tocht bij diverse slopers niets opgeleverd. Iemand enig idee waar ik er eentje tegen een schappelijke prijs zou kunnen vinden?
 

turboturbo

Forumguru
Ik zag ze relatief het meest op EBay. Prijzen ook schappelijk, echter door hoge verzendkosten wel een aardig totaal bedrag.
 

KaRoQ-2023

Actief lid
Beetje of topic, maar als je toch bezig bent kan je ook nog een luxe 'push-to-open opbergvak onder de radio plaatsen. Dit zit standard op de Elegance (oa. onze ex-Fab 2.0 Combi's, zie foto haden dit) onder de radio.
 

Bijlagen

  • Push and open tray - ELEGANCE.jpg
    Push and open tray - ELEGANCE.jpg
    132 KB · Weergaven: 51
  • push to open tray.jpg
    push to open tray.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 39

turboturbo

Forumguru
Kan de radio niet naar het onderste DIN-vak?
Heb dit van de week eens geprobeerd. Het kan wel, maar het andere 1DIN opbergvak wat ik nu heb, past er niet boven. Weet iemand welke onderdeel nummers van opbergvakje(s) er wel passen voor de bovenzijde? Dan kan ik die eens gaan googlen.
Het bakje op z'n kop erin drukken, werkte ook niet.

radio_onder.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Hmmm... Nog even geprobeerd, maar dan past het nog steeds niet.
Aan de zijkanten van de middencosole bevinden zich een soort inkepingen / korte gleuven die corresponderen met uitstekende 'vleugels' van het bakje. Zo past het opbergvakje precies onderin, maar dus niet bovenin.

Ik zal dus een ander opbergvakje moeten gaan zoeken...
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja ergens had ik het volgens mij al medegedeeld dat het niet ging passen...
Maar ja wie ben ik .........oja EdK
 

turboturbo

Forumguru
Nooit iemand zomaar geloven op zijn woord. Altijd eerst zelf zien :jaja: Daar ben ik tot nog toe een hoop problemen mee voorkomen... :geek:

Bovendien was je zelf ook niet helemaal zeker van...? ;)
 

EdK

Forumguru
Al weet ik het zeker dan hou ik toch een slag om de arm... enne weet je hoelang t is geleden dat ik Fabia reed ??
Was nog voor me vergeet tijd , dus je hebt nog massel dat ik het me herinnerde
 

Afrit13

Forumguru
Tsja ergens had ik het volgens mij al medegedeeld dat het niet ging passen...
Maar ja wie ben ik .........oja EdK

De radio past toch prima onderin? Alleen moet turboturbo nog het juiste opbergvakje zien te vinden. Maar ook die bestaan.
 

Joske

Forumguru
opbergvak boven

6Y085792547H

richtprijs: 23 euro bij de dealer

als je dit Googelt kom je wel op een Russian skoda forum site terecht waar het onder gemonteerd is heb ik gezien (met de verlichting in). ;)
 
Bovenaan Onderaan