Autoweek verkoop cijfers

lugolux78

Forumguru
Ik zou een Skoda Octavia hybride toe juigen.
Stel je benut de dubbele bodem van de achterbak voor accus. Hou je ruimte zat over en met wat aanpassingen zou je zelfs een ideale 50/50 gewichtsverhouding kunnen krijgen. Auto verlagen en accus de achterwielen laten aandrijven en een 1.6 TDI de voorkant. Echter voor en achterwiel permanent.
Met remkracht recuperatie, solar cellen in dak en variabele klepschakeling. Denk dat je de ruimste auto met een verbruik van 1:40 kan realiseren met rond de ??190??of meer pk (permanent) of X KwH alleen op electro...en 110 pk alleen op de TDI
 

Karolina

Forumguru
VW Golf GTE wordt de knaller hier in NL, naast de Volvo V40 D4! Dit worden de bijtellingknallers! VW vanwege 7% bijtelling en de V40 vanwege de kilometervreters die verplicht moeten dieselen....
 

Joske

Forumguru
kan ik aannemen.. maar hier in België is het zuiver op CO2 dus is de leasemarkt iets breder. We zien wel een duidelijke terugkeer naar de zwaardere motoren met de aangepaste fiscaliteit van de laatste 2 jaar. Denk moest je hier een Golf GTE rijden, je werkelijk uniek in België bent!
 

Jedewe

Forumguru
Oh surprise, ff over die bijtelling ;) Max 60 maanden 14 procent, volgend jaar weer strenger, 2016 alles weer op 25 procent !!!! Vaarwel voordeeltjes !! Ff mijn mening, die accu's worden het niet!! In 2008 kocht ik mijn Honda hybrid, leverde Honda in de states al een waterstof auto, denk dat dat de toekomst word! Volgens mij zijn ze bij de vag ook bezig met waterstof. Geen gezeik met opladen, geen uitstoot, ja water !!!! ;)
 

lugolux78

Forumguru
7% bij 50k met IB 52% = 152 EUR Bijtelling..

Skoda is 30k 14% IB 52% = 182 EUR

Dus 30 eur per maand bij looptijd van 4 jaar dan uiteindelijk 1440 € meer
 
Laatst bewerkt:

Gunner

Forumguru
Ach ja, kom met een 14 procent modelletje en je scoort gegarandeerd een hit.

Denk niet dat de Octavia daar gestaan had als ze die niet hadden gehad.
 

henriz

Forumguru
7% bij 50k met IB 52% = 152 EUR Bijtelling..

Skoda is 30k 14% IB 52% = 182 EUR

Dus 30 eur per maand bij looptijd van 4 jaar dan uiteindelijk 1440 € meer
En als die Skoda meer dan 60 euro per maand in de lease goedkoper is (dat ie die met gemak) en je budget is niet toereikend voor de Opel zodat je moet bijbetalen, dan ben je met de Skoda goedkoper uit.

Ik weet het; ik heb ook nog even naar die Ampera gekeken, en toen was ie nog 0%.
Ik vind het wel prima dat de Skoda als winnaar uit de bus kwam. Mijn O3 hatchback is mooier dan de Ampera en zeker van binnen.
 

Joske

Forumguru
m1myt4eb248t.jpg
 

lugolux78

Forumguru
Oh surprise, ff over die bijtelling ;) Max 60 maanden 14 procent, volgend jaar weer strenger, 2016 alles weer op 25 procent !!!! Vaarwel voordeeltjes !! Ff mijn mening, die accu's worden het niet!! In 2008 kocht ik mijn Honda hybrid, leverde Honda in de states al een waterstof auto, denk dat dat de toekomst word! Volgens mij zijn ze bij de vag ook bezig met waterstof. Geen gezeik met opladen, geen uitstoot, ja water !!!! ;)


Jij wist al in april wat in die 3e dinsdag van de maand september koffer zit. Uitstekende voorspelling.
Kun je mijn lotto getallen ff invullen?
 
Bovenaan Onderaan