Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook over de A50 richting Ede, kom dan vanaf de a326, dus als jullie ineens een zwarte vlek voorbij zien komen op de ewijkse brug kun je er vanuit gaan dat mijn motor warm is :D
En jij denkt dat ik rustig op de rechterbaan zit met 100? :tongue: Mag dan wel geen echte RS hebben, gas geven doe ik wel met mijn echte neppert.
 

nixor

Forumguru
Kijk er ook al naar uit. Vandaag afspraak maken voor een onderhoud zodat hij er weer even tegen kan.
 

nixor

Forumguru
Als ik dan tijd heb kom ik er ook naartoe. Gaan enkel verhuizen rond die periode dus vrees er een beetje voor. Een rollenbanktest zou de octavia ook wel eens kunnen gebruiken zodat we weten of er al wat paarden gestorven zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Helaas moet ik mij afmelden voor de meeting. Ik heb een nieuwe baan en daardoor moet ik mijn Octavia op 27 mei inleveren.
 

Sparkie

Forumguru
Kijk er ook al naar uit. Vandaag afspraak maken voor een onderhoud zodat hij er weer even tegen kan.
Vandaag een afspraak gemaakt voor 16 mei bij Rijnwoud om de 60k beurt uit te laten voeren. Kom je dan ook @Corné de Kluijver? ;)
Eigenlijk geen bijzonderheden, anders dan de DRL aan beide zijden te voorzien van nieuwe lampjes.
Heb gelijk even een prijsopgave gevraagd om een aansluiting voor de dashcam te laten maken in de zekeringkast. Ben benieuwd wat ze daarvoor gaan rekenen (als het al uit willen voeren).
 
Laatst bewerkt:

nixor

Forumguru
Mijne gaat volgende week woensdag binnen. Downpipe en luchtfilter worden dan ook terug geplaatst zodat ik met volle kracht naar de meeting kan. Anders kan ik @Corné de Kluijver niet meer volgen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan