Skoda meest betrouwbaar

ertromp

Forumguru
Leuk trouwens om op de Telegraaf site alle ingezonden reacties te lezen!

Hier een samenvatting van reacties die ik lees: :deuk:

"ik rij 31 jaar mazda en ben nog steeds te vreden , ik hoef geen ander merk ,en helemaal geen SKODA , die rotten te snel"

"Tsjechische auto's zijn erg goed. Ik rijd een V8 Tatra, heel fijne auto met veel beenruimte."

"Is toch allemaal pot nat, trek de motorkap open van een Audi, vw, seat, Skoda. Exact zelfde onderdelen. Gewoon kwestie van pech of geluk hebben en van goed onderhoud."

"route mobiel betaald door volkswagen net als in Duitsland door adac"

"Skoda , dat is toch dat kouwe klauwe werk-auto ! is een jaar of 15 geleden door Volkswagen overgenomen !dus waar hebben wij het over? ja dat Volkswagen / Skoda / Seat betrouwbaar zijn ? dat wisten wij allang ! alleen er zit geen ziel in die auto,s !!"
 

CDK

Forumguru
Tsjaa Erik, wij weten beter, maar voor velen is Skoda nog steeds not done, maar mede door (ja daar is hij dan) het bijtellingswonderkind de O3 en de daaraan gekoppelde explosieve verkoop waardoor Skoda het straatbeeld al aardig begint te vullen, kunnen ook die mensen er straks niet meer om heen dat Skoda een gerenommeerd en gerespecteerd merk is geworden.
 

clapton

Senior Member
Ben natuurlijk zeer tevreden over mijn Skoda, maar wordt Route Mobiel ingezet door Skoda bij de Mobiliteit service van Skoda? Zo niet dan zien ze uitsluitend Skoda's die niet meer dealer onderhouden worden. Als ik daar weer over nadenk dan zeg dat dan weer veel over de kwaliteit van die, waarschijnlijk wat oudere, Skoda's.
 

Jedewe

Forumguru
Beetje halfslachtig nieuws, beter als je de resultaten van alle pechhulpverleners bij elkaar legt ;)
Wie weet heeft route mobiel maar 1 skodarijder ;)

Dat zeg ik toch, klopt weer geen ene reet van die rapportages/ onderzoeken die ze hier in nl doen.
Die journalisten horen wat, tikken het over en klaar!! En dat zonder 1 hersencel te gebruiken !!
 

flatron

Actief lid
Mijn eerste Skoda Octavia (vroeger altijd Fiat). Hendel cruise controle stuk, ABS blok eveneens. 5000 km. Laat ons hopen dat het hier bij blijft.

Let wel! Ze gaan het direct allemaal veranderen. Dat was bij Fiat al een probleem. Ik word au serieux genomen bij Skoda!
 
Laatst bewerkt:

hpolie

Senior Member
En zo hebben zij allemaal hun eigen meet gegevens, dus ik neem ze alle maal maar met 1 kilo zout.
Het leuke van de Škoda vind ik dat de Telegraaf er nu juist goede reclame voor maakt. En uit eigen ervaring weet ik dat de journalisten je kunnen maken en breken, vandaar die kilo zout, dus oordeel altijd zelf wat je denkt dat het beste is en dan moet je het gewoon maar afwachten of je de juiste beslissing heb genomen en veel.. :lezen:
 

Canon-Eye

Forumguru
Kom op @DimiTator , mijn vrouw heeft onze eerste Twingo ruim 10 jaar lang vrij intensief gebruikt - daarna heeft een van onze zone er nog anderhalf jaar mee gereden totdat hij iets stoerders kon betalen. De opvolgende Twingo is van 2004 en doet het al even probleemloos.

Vroeger ook nog jarenlang en met veel plezier en voldoening een tot personenauto opgewaardeerde R4-bestel gebruikt. Daar kon méér in dan nu in mijn F2 Combi!

Kortom: ik gun ieder zijn eigen gevoel - maar met generaliseren zit je er altijd naast... :jaja:
 
E

Ex-lid 2926

Zoveel onderzoeken, zoveel uitkomsten. ADAC (niet helemaal geloofwaardig meer), TuV, Dekra, JD Power, Consumentenbond. De uitkomsten verschillen nogal. Toch is er ook enige overeenkomst. Toyota en Honda bezetten toch wel vaak de podiumplaatsen. Dus durf ik de stelling wel aan. Toyota maakt kwalitatief de beste auto's op de voet gevolgd door nog een paar Japanners. Doordat een auto ook nog andere kwaliteiten moet bezitten zijn er gelukkig nog meer merken op de markt.
 
Bovenaan Onderaan