Originele Felicia 1.3 LM velgen / LPG ?

mab

Lid
Om maar niet teveel losse topics aan te maken deze maal een combi.
Iemand ervaring met een 1.3 op gas of info hierover ?
En dan ben ik op zoek naar originele lm velgen welke op/voor de Felicia zijn geleverd.
Iemand ook foto's ?
 

Desperado

Forumguru
Foto's zijn wel te vinden op in de showroom.
Zou best kunnen dat mijn Felicia er nog in staat met origineel en later 15" lmv.
 

mab

Lid
Was ik ook al tegen gekomen maar geen idee of dat originele zijn.
En deze is ook nogal prijzig, ook maar 1 nog, maar we zoeken nog even verder.
In de showroom nog niet lm elgen op een Felicia gezien en daar heb ik vrijwel alle foto's bekeken.
 

Bakkertje

Forumguru
Uit de link naar ebay kun je het onderdeelnummer halen: 6U0601025A
Dat is het nummer van de originele wielen.

Als je die voor weinig wilt vinden ben je denk ik aangewezen op een site als marktplaats

Wellicht rare vraag, maar moeten het perse originele wielen zijn?
Zover ik kan vinden heeft een Felicia gewoon een 4x100 steek en daar zijn echt heeeeel veel wielen voor te vinden.
 
Laatst bewerkt:

mab

Lid
Vind het leuker als je originele lm velgen gebruikt op een dergelijke auto. Voorheen ook originele lm velgen op een Megane '98 gehad.
Andere lm velgen met steek 4 x 100 zijn er genoeg.
 

The bone collector

Senior Member
Die in de link in post 3 (van bakkertje), zijn de originele velgen. Ik heb exact dezelfde gehad. Ik weet niet hoe het in die tijd zat, maar misschien zijn er wel verschillende modellen geleverd. In ieder geval, dat zijn met zekerheid originele (toch van uitzicht).
 

mab

Lid
Even een paar uurtjes gesurfd maar ze zijn zeer dun gezaaid (lees zo goed als niet). Misschien toch maar andere bekijken.
Iemand any info over LPG icm de 1.3.
 

The bone collector

Senior Member
Mijn Felicia had origineel 13" en geen 14"

Niet op gelet, maar inderdaad, was zeker wel 13". Van uitzicht wel helemaal gelijk met die in de link. Ik heb even een foto van mijn Felicia indertijd gepost, dat waren de originele velgen (al hebben die er in al die jaren slechts 1 week onder gezeten :) )

1.3 op LPG zal je heel weinig info vinden, de 1.6 werd af en toe op gas gezet, die motor leende zich daar uitstekend voor. De weinige zaken die ik ooit over 1.3 op LPG heb gelezen, waren meestal niet zo positief (meen ik me te herinneren).
 

Bijlagen

  • DSCN4481p.jpg
    DSCN4481p.jpg
    195,7 KB · Weergaven: 11
Bovenaan Onderaan