Skoda Octavia Business Line Elegance DSG - Lava Blue

WouterA

Nieuw lid
Na lang wachten (8 maanden!) eindelijk binnen, mijn Skoda Octavia Business Line Elegance DSG - Lava Blue.

Gekozen voor comfort (full options + DSG) in plaats van vermogen (2.0 Diesel) in Superb.

Opties:

- Bluetooth carkit
- Volwaardig reservewiel
- Stoelverwarming
- Sunet ramen
- 17" Pallas velgen
- Trekhaak

Woensdag halen - ben benieuwd.

IMAG0228-1.jpg IMAG0226-1.jpg IMAG0227-1.jpg

Enige nadeel is dat ik van 14% Fiat Punto Evo naar 25% Skoda overstap...
 

Maka

Lid
Lijkt op het schuif/kanteldak (heb ik) en de DSG (heb ik niet) na op mijn bestelde auto.

Ik kan haast niet meer wachten bij het zien van je foto's. Lava Blue staat de octavia uitstekend.
 
Gaaf om de Lava Blue nu eens op een auto te zien. Mijn bestelde O2C is ook een lava blue. Als je trouwens niet de dsg had gekozen en dan wel de 1.6 greentech, dan had je 20% bijtelling gehad. Maar weet niet of je die keuze 8 maanden geleden al had.
 

Bakkertje

Forumguru
Eindelijk foto's van een hele auto in lava blue! Mijn S2 wordt in dezelfde kleur geleverd en dat ziet er erg goed uit!

Veel plezier met je O2!
 
Mooie Bak.
Ik vind dat hij wel hoog op zijn poten staat (maar dat kan nog aan de transportdingen in de veren liggen)

Verder leuke kleur dat Lava Blue maar het is toch geen Mocca Brown ;)
 

Klaasje

Forumguru
volgens mij is dit toch gewoon de Storm Blue.
Als je 8 maanden hebt moeten wachten kon je destijds geen lava Blue bestellen
Ik heb Storm Blue en dit lijkt me dezelfde kleur
 
Maar weten we inmiddels of het nu wel of niet Lava Blue is. als ik het vergelijk met de staal uit mijn foto album lijkt hij er toch niet op. Ik denk dus eigenlijk ook dat de foto's in dit topic iig niet Lava Blue is.
Ben ook wel benieuwd wat de topicstarter nu eigenlijk betseld heeft kwa kleur...
 

Klaasje

Forumguru
bekijk de foto's eens van mijn Skoda. Is storm Blue en ik heb ook staaltje van Lava Blue gezien
Is toch echt een verschil hoor, dus denk inderdaad dat kleur van topic starter Storm Blue is.

Heb Staaltje van lava blue naast mijn Skoda gehouden en dan zie je het duidelijke verschil
 

WouterA

Nieuw lid
De kleur

Door de GSM kwaliteit foto's lijkt de kleur wat feller blauw dan in werkelijkheid.
Vanmiddag zal ik nieuwe foto's maken met hoge resolutie, het is echt Lava Blue...

Trouwens had ik een Storm Blue besteld, maar na drie maanden wachten kwam de dealer met de mededeling dat de kleur uit het programma was en ik een andere kleur kon kiezen. Toen na lang twijfelen en het bekijken van de eerste kleurstaal in Nederland bij Pon (net voor de autoRAI) toch voor Lava Blue gekozen.

Het is trouwens (helaas) geen 2.0 diesel, maar een 1.6. Inderdaad door de DSG met 25% bijtelling, maar het is iedere euro waard - fantastisch!
Met de 1.6 tdi i.c.m. DSG heb ik niet proefgereden en ik was bang dat de auto misschien wat tam zou zijn, maar dat is helemaal niet het geval.
Rijdt heerlijk soepel en is snel genoeg.
 

Robbie146

Senior Member
Hey,

Mooie combi, op de kleur en een paar kleine assecoires na hebben we dezelfde uitvoering :winkie:
Ook de ELB, DSG, 1.6TDI, schuif kanteldal, Ivory enz....voor foto's klik in mijn handtekening.
 

adjego

Actief lid
Ik zie dat de paraplu in de achterbak ligt. Heb je geen paraplubak in het scherm voor over je bagage heen te trekken??
 
Bovenaan Onderaan