Probleem voorverwarmen stoelen PHEV

Hoe krijg je die stoelen groen dan?
Als ik in dat menu kijk zie ik 2 witte stoelen. Kan ze verder niet aanklikken. Druk ik op de i rechtsboven dan krijg ik wel een tekst te zien van wil je dat je de stoelen ook verwarmd selecteer dan…. … zoiets staat er. Maar verder is het daar leeg.

OF;
Werkt dit alleen maar als je een vertrekschema aanmaakt? Want dat gebruik niet. Hoogstens dat ik via de app in de winter de auto laat voorverwarmen.. maar in de app zie ik weer geen optie voor de stoelen..?
 

Berghuis

Donateur
Dat zou ook nog eens zomaar kunnen, in ieder geval het proberen waard om een programma in te stellen en kijken of het dan wel mogelijk is.
 
Ik zal dr eens een blik op werpen… al hebben die schemas geen zin voor mij. Ik gebruik hem niet voor WW-verkeer. Daar hebbik de enyaq voor. En gezien de buitendienst klussen wisselt daar ook de vertrektijd en dagen van dus daar gebruik ik de planner ook niet. Zit dan ook weer geen stoelverwarming in..
 

Lex.skoda

Nieuw lid
@Lex.skoda De groene stoelen is voor het voorklimatiseren, dat gaat dan over het voorverwarmen van het interieur van de auto. De stoelen groen gaat over de zone die voorverwarmd wordt (groen wel, wit niet). Als je wilt dat de stoelen voorverwarmd worden, dan moet je dan via het Climatronic menu doen. Daar via het tandwieltje links in het menu kan je het voorverwarmen van de stoelen en (indien aanwezig) de voorruit voorverwarmen. Alles is inderdaad afhankelijk van de buiten temperatuur.
Beste Berguis, de afbeeldingen die je stuurt zijn die ook van een Skoda Odcativa PHEV?
 
Bovenaan Onderaan