Superb 3 POLL: Welk model Superb rij je of heb je besteld?

Welk model rij je of heb je besteld?

• Combi

Stemmen: 53 60,2%
  • Berline/Hatchback

Stemmen: 35 39,8%

• Totaal aantal stemmers
    88

RefleCs

Forumguru
Ik ben zo vriendelijk even deze poll aan te maken. Welke keuze hebben jullie gemaakt? Eens kijken of de verhalen van de dealers overeen komen met de werkelijkheid.

Zelf heb ik een Combi besteld:)

Laatst bewerkt:
Ik heb een Combi besteld eind december.

Nog steeds wachtende op de levering of zelfs duidelijke leveringsdatum :maakmegek:

Robbie146

Senior Member
Ik zou de poll aanpassen, er zitten hier ook nogal wat Belgen en ik verwacht dat de verhouding combi/hatchback in BE anders ligt dan in NL.
Reden voornamelijk het fiscale klimaat en het feit dat veel S3's toch lease zullen zijn.
Mag mezelf helaas ervaringsdeskundige noemen met een baas in BE als NL-er.
Waar mijn Belgische collega's een mooie S3 combi kunnen leasen zou ik met een vergelijkbaar leasebedrag in NL een redelijke O3 kunnen krijgen dankzij ons briljante fiscale systeem :deuk:

Adviesje, poll opsplitsen:

BE Hatchback
BE combi
NL Hatchback
NL combi

BadBert

Forumguru
Als je het dan compleet wil houden, moet je ook nog onderscheid maken tussen lease en privé.. ;)

RefleCs

Forumguru
Dan zou je 2 polls moeten maken. Want als je dat onderscheid in 1 pol gaat maken loopt het percentage niet goed mee. Deze pol laat ik nu zo lopen omdat als je deze nu aanpast de resultaten ook niet meer kloppen. Uiteraard zijn jullie welkom om zelf een Poll te starten.

RefleCs

Forumguru
Volgens mij wordt dit meer een LoLL :tongue: lekker zo laten dan hebben we een overall beeld ;) Als gezegd. Ga ik deze nu aanpassen dan hebben we al een scheef beeld. Als je dat onderscheid wilt maken zal je een helemaal nieuwe moeten maken.

Robbie146

Senior Member
Je krijgt inderdaad een overall beeld van de forumbezoekers, dit zegt minder over hoe het in NL of BE zal zijn
Slechts een indicatie, maar okay for me, ik had toch al gestemd :)

Canon-Eye

Forumguru
Privé-lease telt vooral als privé - 'lease-auto' is in feite een verkeerde naam voor een op kosten van het (al dan niet eigen) bedrijf ter beschiking gestelde auto. Of de zaak die auto least of in eigendom heeft, doet in dit verband niet ter zake.

Giant

Forumguru
@RefleCs Dank voor het oppakken, ik ben meer dan tevreden met de simpele keuze uit hatch of combi en dat het in België anders zou liggen, dat zij dan maar zo. Volgens mij valt het wel mee want als je least in Nederland dan kan je ook maar tot een bepaald bedrag gaan. En of je dan wat meer uitgeeft aan een combi of liever een hatchback met b.v. een open dak als optie kiest, dat gaat in Nederland de verhoudingen in aantallen hatchbacks versus combi's niet wezenlijk anders maken dan bij onze zuiderburen.

Bovenaan Onderaan