Pay to park (parkopedia)

Ik heb een maand of 3 geleden Pay to park geinstalleerd en mijn creditcard gekoppeld om te parkeren. Na een update van enkele weken terug is Pay to park verdwenen en ik kan hem ook niet meer downloaden vanuit de "shop" in de auto. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
Pay to park staat er bij mij nog wel tussen, pay to fuel niet meer. Die kan ik nu dus ook niet meer verwijderen. Als je nu naar de ondersteunende landen kijkt staat Nederland er ook niet tussen voor Pay to Fuel, dat was een paar maanden terug nu wel.

Staat deze nog goed gekoppeld in de MySkoda app?
 
@jesse_s93 Hij staat in de MySkoda app nog gewoon gekoppeld (inclusief creditcard) Maar in de auto op het scherm is hij weg en kan hem in de skoda shop in op het autoscherm ook niet meer vinden.
Ik weet zo even niet welke softwareversie er nu op de auto staat.
 

Wiebje

Nieuw lid
Hier idem dito. Sinds 1,5 maand een Skoda (Kodiaq), dus alles lekker aan het uitproberen. Pay to park wel geactiveerd via de my Skoda app, krijg ook een melding om de app te installeren vanuit het infotainment systeem. Maar vervolgens in de shop geen app te vinden. Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft.
 
Ik heb de app zelfs gewoon op de auto geïnstalleerd gehad en gebruikt. Maar deze was daarna opeens weg en in de shop niet meer te vinden.
 

gehaktbal

Forumguru
De titel van dit topic is park to pay, maar mede forummers spreken over pay to park. Type je wel de goede naam in? Anders vind je hem natuurlijk niet.
 
Inderdaad typefoutje. Ik weet niet of ik de Titel van het onderwerp nog kan veranderen naar pay to park. Maar in de skoda store in de auto staat niet erg veel in dus had ik wel moeten kunnen vinden. Ook heeft de app al gewoon geïnstalleerd gestaan in de auto, maar is deze nu dus verdwenen.
 
Na bellen, met dealer, skoda, en weer met dealer kan ik eind mei met de auto langs komen en ben ik hem een dag kwijt. Afspraak staat, maar kan zijn dat ik deze ga cancellen. Dan rijd ik maar zonder pay to park rond.
 
Bovenaan Onderaan