Tik - tak - tik - tak...
Nog een paar uurtjes en dan halen we hem op! Pfff... Wat een spanning....
Tik - tak - tik - tak...
Nog een paar uurtjes en dan halen we hem op!Pfff... Wat een spanning....
Dank je. En ja, da's een 3 cilinder.Is dat al een drie cylinder....
Veel rijplezier ermee
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Dank je. Woensdag pas??? Pfff hoe hou je het uitVeel plezier alvast. Mag de mijne volgende week woensdag ophalen.......staat al wel klaar maar heb niet eerder tijd.....
Als je wat foto's kunt toevoegen.......
Thnx. Ik zal proberen mijn ervaringen in een volgend topic bij te houden.Altijd leuk, je nieuwe auto ophalen. Benieuwd naar de ervaringen met de 1.0, schijnt het in een Golf prima te doen. Gefeliciteerd alvast en veel plezier er mee!
Dank je. Wat een heerlijk gevoel! Verslavend??Genieten van dat moment dat je voor het eerst in je nieuwe wagen gaat zitten en dan uiteindelijk de weg op draait. Al vele malen gedaan, maar gaat echt nooit vervelen.
Veel plezier!
Gaat idd nooit vervelen, maar het "voorspel" (Genieten van dat moment dat je voor het eerst in je nieuwe wagen gaat zitten en dan uiteindelijk de weg op draait. Al vele malen gedaan, maar gaat echt nooit vervelen.
Veel plezier!
Als het privé-geld is, is het maar logisch dat mijn partner haar zegen geeft(alhoewel het meestal tegen haar zin is). Ze bepaalt dan ook alleen maar of er een wagen gekocht kan worden. De rest bepaal ik ook allemaal zelf (is dan ook omdat een wagen haar niet interesseert).@leon-cupra deels wel, maar het wachten kan me gestolen worden en mijn partner hoef ik niet te overtuigen, ik bepaal die dingen, waar zij weer andere zaken bepaalt. Beetje conservatief misschien wel.
Wij hebben ook getwijfeld tussen beide blauwkleuren en topaz bruin.Mooie wagen. Ik heb getwijfeld tussen race blue en denim blue. Uiteindelijk wordt mijn O3 erg sportief en vond ik race blue wel op zijn plaats, maar jij hebt zo ook een hele sjieke combinatie. En met voorruitverwarming, bofkont! Vannacht al nachtvorst hier en daar, wie weet heb je mazzel morgenochtend, kun je gelijk van start!