OIII 1.0 TSI Combi; DSG-7, Style businessline, Denim blue

Frank C

Forumguru
Tik - tak - tik - tak...

Nog een paar uurtjes en dan halen we hem op! Pfff... Wat een spanning....

Veel plezier alvast. Mag de mijne volgende week woensdag ophalen.......staat al wel klaar maar heb niet eerder tijd.....

Als je wat foto's kunt toevoegen.......

Smeeuwis

Donateur
Tik - tak - tik - tak...

Nog een paar uurtjes en dan halen we hem op! Pfff... Wat een spanning....

Altijd leuk, je nieuwe auto ophalen. Benieuwd naar de ervaringen met de 1.0, schijnt het in een Golf prima te doen. Gefeliciteerd alvast en veel plezier er mee!

B.Stuurder

Forumguru
Genieten van dat moment dat je voor het eerst in je nieuwe wagen gaat zitten en dan uiteindelijk de weg op draait. Al vele malen gedaan, maar gaat echt nooit vervelen.
Veel plezier!

Planqgas

Actief lid
Veel plezier alvast. Mag de mijne volgende week woensdag ophalen.......staat al wel klaar maar heb niet eerder tijd.....

Als je wat foto's kunt toevoegen.......
Dank je. Woensdag pas??? Pfff hoe hou je het uit

Foto's volgen nog...

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Genieten van dat moment dat je voor het eerst in je nieuwe wagen gaat zitten en dan uiteindelijk de weg op draait. Al vele malen gedaan, maar gaat echt nooit vervelen.
Veel plezier!
Gaat idd nooit vervelen, maar het "voorspel" (:D) vind ik persoonlijk wel interessanter en plezanter: het uitzoeken van het juiste model/opties, uren zoekwerk, dealers bezoeken, het onderhandelen, het wachten en het plezantse de partner overtuigen (eigenlijk het "winnen" tegnover de partner :D)

B.Stuurder

Forumguru
@leon-cupra deels wel, maar het wachten kan me gestolen worden en mijn partner hoef ik niet te overtuigen, ik bepaal die dingen, waar zij weer andere zaken bepaalt. Beetje conservatief misschien wel.

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra deels wel, maar het wachten kan me gestolen worden en mijn partner hoef ik niet te overtuigen, ik bepaal die dingen, waar zij weer andere zaken bepaalt. Beetje conservatief misschien wel.
Als het privé-geld is, is het maar logisch dat mijn partner haar zegen geeft(alhoewel het meestal tegen haar zin is). Ze bepaalt dan ook alleen maar of er een wagen gekocht kan worden. De rest bepaal ik ook allemaal zelf (is dan ook omdat een wagen haar niet interesseert). ;)

B.Stuurder

Forumguru
@leon-cupra Het is privé geld hè. Die auto is niet gratis, aan het eind van de rit heb ik toch zo'n €24.000 betaald naar schatting. En dan heb ik nog steeds geen auto.
Auto's interesseren mijn vrouw ook niet, het enige dat ze wil in feite is een SUV, maar op dit moment vind ik de SUV waaruit ik keuze heb, niet geschikt voor mijn behoeften.
Daarnaast weet ze dat ik auto gek ben en laat ze mij begaan.
Uiteraard is er overleg, laat ik niet stoerder doen dan ik ben, maar uiteindelijk bepaal ik toch voor de grote bedragen wat we gaan doen, rekening houdend met op- of aanmerkingen.
Met een huis bijvoorbeeld, is zij wel degene die voornamelijk beslist waar en welk huis, maar dat is omdat zij het meeste thuis is, zoals ik het meeste in de auto zit. Alleen bepaal ik het budget dan weer. Dat is omdat ik de belastingen doe en de kostwinner ben ;)

Noord26

Forumguru
Vrouwlief heeft hier een hele 'dikke vinger in de pap' als het op de auto aan komt.

1 ding weet ze waar ze niet over kan beginnen en dat is de tweewieler. Als die er ooit uit zou moeten volgens haar, dan gaat ze er zelf uit. Klinkt nogal resoluut, maar dat zijn haar eigen woorden..

;)

leon-cupra

Forumguru
@B.Stuurder ,
jij hebt dan wel het "geluk" dat je een om de x-jaar een andere wagen MOET kiezen, dus privé of niet, je vrouw kan je niet verbieden om een wagen te kopen. De mijn kan dat wel :banghead:
Ach ja, gelukkig komen we hier thuis goed overeen mbt geldzaken. We doen alletwee niet gek met onze zuurverdiende centjes, een wagen ligt gewoon iets gevoeliger bij haar en als ik het rationeel bekijk, heeft ze wel gelijk. Een wagen kost gewoon belachelijk veel geld, waar je lang voor moet sparen. Haar eerste wagen weggedaan na 6j, nieuwe gekocht, tweede na 4 jaar verkocht voor terug een nieuwe waar ze ondertussen nu 2 jaar mee rijdt. Mijn historie: 6jaar, nieuwe, 1 jaar, leasewagen, na 3 jaar terug privé, 1 jaar , terug een 'nieuwe', na 4 jaar, terug een 'nieuwe' (wat ondertussen de vRS is). Dus ja, kort samengeteld gaat dit over véél geld en moest dit geld gewoon op de rekening gestaan hebben, was het wel wat comfortabeler/geruster leven :-)

maar soit, ben hier TS zijn topic redelijk aan het kapen :D zullen maar terug ontopic gaan :D

Waar blijven die foto's van deze schitterende O3 ??? ;)

Planqgas

Actief lid
Het mocht even duren, maar daar zijn nu echt de foto's. Ik kreeg het plaatsen echt niet voor elkaar... :sterretjes:
Titel van de topic geeft aan welke uitvoering.

Dit is aangevuld met:

- Pluspakket (Alcantara/leder bekleding, 3-spaaks sportstuurwiel, Sunset, Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris)
- Panoramadak (moest van de kinderen:banghead:....., maar wel erg mooi)

- DAB
- Verwarmbare voorruit :jaja: (Lucky me?!)

- Safetypack
- Achterbumperbeschermlijst Aluminium, Octavia Combi (erbij gebietst:thumbsup:)

- Inbouw Connected Car (cadeautje van PON... althans, voor 2 jaar gratis)

Voor de zekerheid er ook maar 2 jaar/100.000 km extra garantie en slotbouten bijgenomen.

Besteld bij Superskoda en zelf geplaatst:
- Dorpellijsten RVS met Octavia opdruk (toch nog voor de oplevering door dealer geplaatst)
- Sierlijstje RVS voor hendel stoelverhoger
- Multifunctionele pocket onder hoedenplank

Voorzijde Rechts.jpg
Zijkant Rechts.jpg
Achterzijde Rechts.jpg
Achterzijde Links.jpg
Zijkant Links.jpg
Voorzijde Links.jpg
Dashboard.jpg
Middenconsole.jpg
Bekleding - Leder met Alcantara.jpg
Dorpellijst en sierstrip stoelhendel.jpg
Kofferbak met beschermstrip bumper en multifunctionele pocket (opgerold).jpg
Multifunctionele pocket (uitgerold).jpg
Panoramadak Buitenaanzicht.jpg
Skoda Connected.jpg

B.Stuurder

Forumguru
Mooie wagen. Ik heb getwijfeld tussen race blue en denim blue. Uiteindelijk wordt mijn O3 erg sportief en vond ik race blue wel op zijn plaats, maar jij hebt zo ook een hele sjieke combinatie. En met voorruitverwarming, bofkont! Vannacht al nachtvorst hier en daar, wie weet heb je mazzel morgenochtend, kun je gelijk van start!

Planqgas

Actief lid
Mooie wagen. Ik heb getwijfeld tussen race blue en denim blue. Uiteindelijk wordt mijn O3 erg sportief en vond ik race blue wel op zijn plaats, maar jij hebt zo ook een hele sjieke combinatie. En met voorruitverwarming, bofkont! Vannacht al nachtvorst hier en daar, wie weet heb je mazzel morgenochtend, kun je gelijk van start!
Wij hebben ook getwijfeld tussen beide blauwkleuren en topaz bruin.
Topaz is afgevallen, omdat wij dit met een beige interieur mooier vonden. Met kinderen en spijkerbroeken is ons dit afgeraden.
Race blue zagen we al erg veel op de weg, vandaar de denim gekozen. Hoewel ik er een beetje bang voor was hoe dit op een hele auto eruit zou komen te zien (we hebben dit alleen als een staal kunnen zien), ben ik bere enthousiast over de kleur. Zeker in combinatie met de chromen raamlijsten.

En laat die winter maar komen inderdaad. Ook vanwege het ijskrabbertje. :deuk:

Bovenaan Onderaan