O3 Facelift

Bakkertje

Forumguru
Vanmorgen op het werk kwam toevallig de O3 facelift ter discussie.
Een collega wist te melden dat de komend jaar zou gaan komen.
Hieronder alvast een paar plaatjes die ik zo gauw kon vinden..
117129784386948231.jpg

2015-6070872017-skoda-octavia-render.jpg


maxresdefault.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Lijkt me ook sterk dat de achterlichten niet doorgetrokken gaan worden in de kofferklep, zoals bij de Superb 3 :jaja::pardon:
 

Michel

Forumguru
Hopelijk halen ze bij de facelift ook die vouwen uit de achterklep. De Superb III heeft ze ook niet en daar ziet de achterkant er meteen een stuk strakker uit.
 

s-line

Forumguru
Zo he, dat zijn behoorlijke achterlichten voor een octavia zeg!
Je bent in iedergeval goed zichtbaar zullen we maar zeggen.:pieker:
 

Cordoba

Forumguru
Bij de foto van de rode Octavia lijk je te kunnen zien dat het één lamp is, met daarop een kunststofstripje in de kleur gespoten, zodat het 2 aparte lampen lijken. Persoonlijk vind ik dat wel 'made in Hongkong' (of Taiwan) styling. Ik denk eerlijk gezegd dat een mogelijke facelift op z'n vroegst met MY2017 komt, en misschien nog later.

Een opfrisbeurt voor de Citigo lijkt me eerder noodzakelijk, omdat die al weer een heel poosje meeloopt.
 

tha a

Senior Member
hoop dat dit m zo niet gaat worden.
Iemand enig idee wanneer de facelift van de Golf gepland staat? Octavia zal niet lang daarna volgen lijkt me? Als t idd in begin 2017 zou worden kan ik precies switchen van dit model naar een nieuwe :-)
 

Antera

Donateur
Er zijn mensen die zon foto expres het web op sturen om de tongen los te maken. Ik geloof niet dat er heel veel zal wijzigen denk eerder aan bumper en koplampen richting superb
 
Bovenaan Onderaan