Nieuwe Octavia Combi is nu te bestellen als First Edition

Inmiddels (sinds gisteren) is naast de hatchback ook de 150PK DSG aan de motoren toegevoegd in de bestellijst. Net zoals de sunset-optie die tot eergisteren nog niet bestelbaar was. Ik heb de aanvraag voor mijn 3e Octavia Combi inmiddels de deur uit, dit keer in de opvallende Phoenix Orange kleur. (die overigens sinds gisteren in prijs verlaagd blijkt, van 1250 meerprijs naar 850 gezakt)
 

Captain Hook

Forumguru
dit keer in de opvallende Phoenix Orange kleur. (die overigens sinds gisteren in prijs verlaagd blijkt, van 1250 meerprijs naar 850 gezakt)
Heel goed! Eindelijk eens een beetje kleur tussen al die grijze massa. :thumbsup:

1713448064747.png

Hmmm, dit is gewoon een screenshot van de Skoda website, maar zodra het plaatje alhier geplakt is, wordt de kleur gelijk minder oranje...
 

Bakkertje

Forumguru
op netcarshow.com zijn wel wat foto's te vinden, zo ook onderstaande met alle generaties op een rij:
Skoda-Octavia_Combi-2025-1280-11.jpg


 

Drukkert

Senior Member
Zit er op de nieuwe Octavia standaard Apple carplay/Android Auto? Of moet je daar het infotainment pakket (1090 euro) voor aanvinken?
 

Drukkert

Senior Member
Top!

Staat wat onduidelijk omschreven in de omschrijving van het infotainment pakket. Daar staat Apple CarPlay bij vernoemd, wat in mijn ogen suggereert dat het een optie is.
 

emilio3333

Forumguru
Led interieurpakket zit nu ineens onder duurdere optie bekleding.
Zonde, vind ik echt een must op een Octavia.
 
Heb ik gezien inderdaad, maar het is helaas niet de Rallye Green zoals Skoda ook levert op andere modellen. Ik moet nog erg wennen aan deze kleur groen, wellicht eerst maar eens in het echt aanschouwen. Ik blijf dus bij de Oranje-kleur. Wel leuk dat het wagenpark op deze manier hopelijk wat meer kleur gaat krijgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Smeeuwis

Donateur
Heb ik gezien inderdaad, maar het is helaas niet de Rallye Green zoals Skoda ook levert op andere modellen. Ik moet nog erg wennen aan deze kleur groen, wellicht eerst maar eens in het echt aanschouwen. Ik blijf dus bij de Oranje-kleur. Wel leuk dat het wagenpark op deze manier hopelijk wat meer kleur gaat krijgen!
Toch een wrapje doen dan... Maar dat oranje is ook gaaf hoor!
 
Bovenaan Onderaan