Momentsleutel bij de Lidl

CharlesTucker

Forumguru
Hier ook, zo'n beetje de hele dag al, maar Rotterdam is dan ook niet zo heel ver bij Krimpen vandaan. Ik heb ook nog eens even naar een 10-daagse voorspelling gekeken, 4 en 5 Maart nog steeds redelijk negatieve temperaturen 's morgens vroeg, maar geen sneeuw en andere viezigheid meer. Deze week zeker nog maar wat rondrijden met de zwarte velgen :crazy:.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zuid-oost Friesland is best een end bij Rotterdam en Krimpen vandaan - maar ook hier valt al vrijwel de hele dag (heel lichte) sneeuw, resulterend in een soort poedersuikerachtig laagje van toch niet meer dan een cm of zo.
 

Chatslet

Forumguru
Hier gaan ze er in maart pas weer onder. De zomersloffen zitten op de standaard velgen en wil ze eerst over laten spuiten of poedercoaten.
 

Octavia32

Forumguru
Ik vind hem perfect werken heb hem voor een paar maanden terug gekocht en zag dat die nu weer volop in bennekom aanwezig is..
 

Havana

Forumguru
Zojuist de zomersloffen er weer onder geschroefd. Momentsleutel werkte perfect. Je stelt 'm in op 112 Nm+8 Nm. Sleutel geeft een duidelijke klik.

Alles bij elkaar was ik 25 min. bezig inclusief handen wassen :cool:
 

Havana

Forumguru
Ik hád handschoentjes aan maar die waren (deels) gescheurd, dus ik moest alsnog wassen! Klein beetje weliswaar, maar toch ;)
 

turboturbo

Forumguru
haha, daar heb ik ook last van. Het rubber van de banden is toch sterker dan het rubber van m'n handschoentjes :)
 

Fabia

† In Memoriam
Vandaag bij de Lidl ook een momentsleutel gehaald. Er lagen er nog meer dan genoeg. Morgen maar de bandjes gaan wisselen.
 
Bovenaan Onderaan