Modul parkeersensoren

Goedendag, sinds deze week doen mijn parkeersensoren, zowel voor als achter, het niet meer. Nu ben ik op zoek naar het modul 1Z0919283C. Waar zit dan modul in de auto gemonteerd. Het betreft een Octavia combi 2007. Als ik weet waar het modul zit kan ik gaan meten of de signalen van de sensoren binnenkomen. Zoja dan moet het modul vervangen worden. Vast bedankt voor jullie suggesties.
 
Dank je wel voor de info. Om de bekleding weg te halen moet dan de harde kunststof afdekking net onder het raam verwijderd worden?
 

JPs_OC2

Forumguru
Inderdaad @Bobbes . 'Officieel' moet eerst het kunststof bovendeel van de bekleding los voordat je het onderste deel uit kan bouwen.

Dus, achterbank plat, rollo eruit en dan de schroeven waarmee de kunstof bekleding vastzit losdraaien.
Achter het haakje zit ook nog een schroef > haakje uitklappen en de schroef die daar achter zit losdraaien.
Het bovendeel zit dan los.
Vervolgens ff checken waar de schroeven van het onderste bekledingsdeel zitten, die loshalen en dan moet je overal bij kunnen.

Ik heb ooit de trekhaak van mijn O2 vervangen en moest ook achter de bekleding zijn. Heb toen eerst gekeken of ik erbij kon zonder de hele bovenbekleding los te halen. Dat was in dat geval gelukkig voldoende.
Durf je niet te zeggen of dat voor jou genoeg ruimte en/of overzicht geeft om bij de module te komen. :arghh:
Het is in ieder geval te proberen. ;)
 
Bovenaan Onderaan