MirrorLink / Android auto verbinden en apps

superbia

Forumguru
Heeft een van jullie al geprobeerd om je telefoon via MirrorLink en/of Android auto te verbinden? Ik heb zelf een Galaxy S5, maar krijg het niet voor elkaar om via Android auto te verbinden. Hij pakt automatisch MirrorLink, maar daar zijn maar weinig apps voor. Na wat switchen in de settings om de voorkeur tussen MirrorLink / Android aan te geven stopte hij er een paar keer helemaal mee. Na de telefoon herstarten, auto uit en deur openen en herstart was er weer verbinding

iCoyote klinkt wel interessant, maar daarvoor moet je 20,- neertellen om uberhaupt met MirrorLink te verbinden. Iemand ervaring? :)

Ik houd me graag aanbevolen voor handige apps en tips. Het klinkt allemaal veelbelovend, maar so far kom ik niet verder dan dat het een beta product lijkt.

SmartGate is de SmartLink optie van 80,- toch? Of zou dat wel moeten werken?
 

Frenkie

Forumguru
Als ik die app download en start op mijn telefoon krijg ik al de melding dat mijn telefoon niet geschikt is (LG G3). Er is dan nog geen auto in het spel geweest. Overigens met de auto werken zowel android auto als mirrorlink niet met mijn telefoon.
 

Frenkie

Forumguru
Vandaag telefoon een update van android gegeven, nu werkt het wel allemaal. Blijkbaar heb ik ooit de auto updater uit gezet waardoor ik een paar maandjes achter liep.
 

superbia

Forumguru
@RobinPaardekam thanks! Android auto werk goed zeg. Bijna alle opties van Spotify zijn bruikbaar vanaf de radio! Erg leuke feature die ga ik veel gebruiken!
Vraagje: krijg je ook waze meldingen via android auto op de map?
 

Spoetnik

Forumguru
Ook hier de android app aan de gang :thumbsup:

Navigeren met Google Maps is wel mooi. Actuele verkeersinfo!
 

Spoetnik

Forumguru
Mijn android app doet het niet meer. Om hem te gebruiken vraagt hij nu eerst stil te gaan staan met de handrem erop. Vervolgens geeft hij aan dat de app in dit land niet wordt ondersteunt....

Verwijderen en er opnieuw opzetten??
 
Bovenaan Onderaan