Koplampen Skoda Fabia 3

Hallo,

Ik kon het nergens direct terugvinden, maar ik wil vanwege vocht een koplamp nieuwe plaatsen. Mijn skoda Fabia is van 2018 en heb niet de ledstrook onder in de koplampen zitten. Maar ik wil die wel gaan plaatsen, maar nu komt de vraag of dit zomaar kan? Het 2019 model heeft ze en de vraag is of iemand weet of die koplampen met de leds onderin de koplamp zonder problemen te monteren zijn?
 

Pindasaus

Forumguru
In de prijslijst van 2018 staat dat de led-dagrijlichten niet op de standaarduitvoering zitten, wel op Ambition en Style. Dat suggereert dat de lampen in ieder geval dezelfde pasvorm hebben. Of de geschikte bedrading aanwezig is en of je de dagrijlichtfunctie moet instellen met een VCDS of OBDeleven, weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Het is zo en zo geen accessoire want dan zou dat in de lijst van accessoires gestaan hebben.
Het werd geleverd bij vanaf modellen van de Fab3.
Maar heb jij bv op je lichtschakelaar links onder stuur de stand "auto"erbij staan ?
Zo niet dan is de kans zeer groot dat je ook aan een kabelboom moet denken , een lichtschakelaar en aanstuurmodule
Die dan ook ingeleerd zal moeten worden..

Kopen bij de dealer zal een leuk bedrag worden vermoed ik dan zomaar.
Zou dan zeker eens bij wat demonteer bedrijven langsgaan om te kijken wat die 2e hands van schade auto's hebben liggen.
Dan hou je het bedrag nog een beetje in de hand
 

Tees

Donateur
Ik gok dat dit op zn minst ingeleerd moet worden, met een beetje een andere module, en met veel pech ook nog extra bedrading. Maar dat laatste kom je vrij snel achter als je naar een demontagebedrijf gaat en kijkt hoe de aansluiting is van deze versie tov wat je nu hebt.
 

Afrit13

Forumguru
Ik heb op mijn Fabia III wel de ledstrips maar geen 'auto-stand' voor de verlichting, Dus dat houdt geen verband met elkaar ;)
 
Bovenaan Onderaan