In de categorie gekkenwerk

Frup

Forumguru
Leuk, maar z’n rijbewijs al kwijtgeraakt blijkbaar. Heb het idee dat de Nederlandse wegen niet geschikt zijn om hiermee te kunnen spelen.
 

JeSko

Forumguru
Nederlandse wegen niet geschikt zijn om hiermee te kunnen spelen.

Dit is zowiezo geen auto om met te spelen, te veel pk's om nog fatsoenlijk van zijn plek te komen, en hij is gewoon rap in de rechte lijn in hernemingen, maar een stuurmansauto is dit niet. Auto's met laag zwaartepunt rond de 900-1250 kg en een goede stuurinrichting zijn imo auto's om met te spelen, je zal geheid meer fun hebben in een Miata met 150 pk dan in deze RS met meer dan het dubbele, dit is enkel leuk om veel duurdere auto's te pesten op de autobahn :)
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko dat had je een paar jaar geleden niet moeten neerschrijven hier op het forum met al die getunede RS-eigenaars. Heb genoeg gedonder op mijn kop gehad hier op het forum toen ik zelf een RS en dezelfde mening heb over de RS als jij. ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Mijn Polo met 270 pk had weinig moeite met van zijn plek komen, maar desalniettemin ervaar ik het rijden met de Up met de helft van het aantal paardjes, als veel leuker.
 

MarcoO2

Forumguru
@JeSko dat had je een paar jaar geleden niet moeten neerschrijven hier op het forum met al die getunede RS-eigenaars. Heb genoeg gedonder op mijn kop gehad hier op het forum toen ik zelf een RS en dezelfde mening heb over de RS als jij. ;)
Haha! Terwijl jij -met jouw autohistorie- toch wel recht van spreken had.

Ik herken het overigens enorm. Iedere keer als ik tijdens ons jaarlijkse vrienden-cabrio-uitje naar de Eifel een uurtje in één van de vele hele snelle andere auto's had gereden, en daarna weer in mijn Spider stapte, wist ik weer opnieuw dat de meeste fun niet alleen in vermogen zit.
 
Bovenaan Onderaan