Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

jfk104

Actief lid
Oe... de RS met de geheel zwarte gril oogt wel spannender.

Ik zie wel verschil in DRL maar welke aanpassing bedoel je hier precies @Antera
 

Tom RS

Forumguru
Verlaging ziet er goed uit, maar jammer dat die onderste gril zo open is. Zo'n glimmend blok vol in het zicht ziet er niet uit vind ik. Daar zou ik een zwart spuitbusje overheen halen :D

Nu je het zegt: die radiator van Peter is glimmend en de mijne heeft alleen twee glimmende zijstukken, de rest is donker matgrijs. Zal waarschijnlijk te verklaren zijn door verschil in productie (zit een dikke twee maand verschil op).
 

serum

Senior Member
Moet zeggen dat ik de donkere rand om de gril goed vind staan icm de xenon koplampen en het raceblue.
 

fastpeter

Forumguru
Nou thuis van een druk weekend met als afsluiter bezoek aan tom(RS), echt super leuk om je te ontmoeten en zeker top dat je tijd wilde maken, jij en je vrouw zijn ook echte liefhebbers waarbij in beide situatie de vrouwen heel de week met de auto rijden en de mannen in het weekend ;)

Wat betreft mijn auto was vol met spullen geladen van een weekend vakantie park dus lag achterbank en de achterbak prop vol.
Toch was de auto van tom net wat lager achter en zag dat er top uit, voor scheelt erg veel ziet er erg mooi uit maar beter hoe rijd dat nu ......

Nou ik ben 1000% om want dit is ondanks de auto duidelijk lager is nog beter dan origineel, de demping is veel directer (straffer) maar totaal geen gebonk of wat dan ook zelfs nog minder dan origineel....snap het niet top werk van eibach.

Auto in de bochten zeer direct en koers vast en drempels nemen totaal geen probleem het is veel beter dan origineel zonder in de boeten op comfort.

@Antera jammer dat ik moet wachten zo lang maar we zullen goede foto's maken voor en na zo dat dit ook voor de RS duidelijk zal worden en nogmaals goed beschrijven hoe dat dan rijd.

Ik zal zo naar het toppic meeting gaan als er nog plaats is maar komen doe ik zo wie zo !!


Nou tom en wederhelft bedankt voor je demo rit en uitleg het klopt gewoon perfect en ik zou zeggen tot de meeting !.
 

fastpeter

Forumguru
wat betreft intercooler, radiator zie je dat niet als je staat wel als je op de grond gaat liggen voor de foto's en je kan ook zien dat die van tom een paarmaanden oud is want die is donkerde geworden door vuil en stof, dus komt automatisch goed ;)
 

fastpeter

Forumguru
2014-02-23 18.06.31.jpg 2014-02-23 18.06.51.jpg

ps op de foto zie je ook goed de tweak die we (@Antera)hebben gedaan wat betreft drl met xenon, tom is 35% die van mij 70% maar dus wel gedimt om toch verschil te hebben tussen aan en uit.

Tevens kan de DRL ook overdag aangepast worden naar minder fel voor wie het te fel vind overdag ;) :deuk:

Verder zoom de foto in en je ziet toch goed hoe veel lager de RS van tom is (foto is wat donker) !!, klik de foto (thumbnail) en daarna nog eens op vergrooten
 
Laatst bewerkt:

MaRco2

Forumguru
Eindelijk de foto's online op mijn Facebook (inmiddels al bijna 20.000 km met Eibach gereden):

1795535_677655262299282_688039561_n.jpg


1743704_677655228965952_946001168_n.jpg
 

MaRco2

Forumguru
Het went snel, maar als je dan een normale 'offroad-Octavia' ziet, is er nog een enorme afzetmarkt voor Eibach.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan