Dubbel DIN radio in Fabia I

DoubleJ

Senior Member
Ik heb sinds kort mijn fabia i gekocht, hier zit een radio navigatie geval in wat ik lelijk vind. Hij komt ook uit 2004 dus de kaarten zijn ook erg veroudert. Ik zit wat rond te neuzen en vindt het wel mooi om een dubbel DIN radio te plaatsen met een touch screen, navi en bluetooth carkit.

Ik wil tijdelijk een Parrot CK3100 plaatsen die ik nog heb liggen, ik dacht die te plaatsen in de rij waar ook de knop voor de achterruit verwarming zit, is dit te doen?

Heeft iemand hier ervaring mee? past dit?

De meeste 1 DIN's radio's vind ik niet mooi, al die blauwe displays e.d.

In afwachting van jullie antwoord groet ik ulieden,

Janjaap.

PS.: In de bijlage zie je de huidige situatie.

Bijlagen

• 797356_7.jpg
    797356_7.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 70

Gieliovd

Forumguru
Er zijn gewoon inbouwramen te krijgen voor de Fabia waarin een 2DIN past.

Zoek even op het forum, daar staan topics over bijvoorbeeld ZENEC en andere klonen. Mooie apparaten voor rond de €500 geloof ik.

Google eens wat queries dan kom je vanzelf op speciale sites.

Ronnie

Forumguru
Je kunt net als ik gedaan heb een VW MCD systeem (navi + radio) aanschaffen, de prijzen liggen op marktplaats en Ebay zo rond de € 200,- De geluidskwaliteit is zeer goed, evenals de ontvangst en de (pijl)navigatie. Het is een 2din toestel wat zonder problemen in de Fabia 1 past, je hoeft enkel het opbergvakje eruit te wippen en het past. Aansluiten gaat via ISO stekkers die in de auto zitten, alleen een sat antenne moet je plaatsen (in het hoekje van je dash, of onder de dash) Je kunt er van alles op aansluiten, Tel., versterker, wisselaar, ik heb zelf een interface erachter hangen met een 2 gig SD kaart, en I pod.Voor wat betreft de navi (DX) cd's kun je mij wel een PM sturen, ik heb de hele serie 2010 compleet.
Let wel, ik wil niets aanprijzen ofzo, maar het een goed en nu goedkoop apparaat wat simpel in te bouwen is. (het kost bij VW nu nog zo'n € 650,-)
Op de bijgaande foto krijg je een indruk.

Bijlagen

• Afbeelding 014.jpg
    Afbeelding 014.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 81

DoubleJ

Senior Member
Ziet er netjes uit!

Ik zit alleen nog te twijfelen, ik heb nu ook een Parrot CK3100 gekregen.

Dus ik denk dat ik nog even wacht met het vervangen van heel het verhaal en even de parrot inbouw.

Maar ik onthou dit zeker nog wel even. Tnx!

Bovenaan Onderaan