Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jese8

Ex-lid
Helder heren :-)

Ik sta er ook niet negatief tegenover of iets, maar probeer mij in de gedachte te plaatsen, dat is goed gelukt nu :thumbsup:.

Met je Iphone, dat maakt het wel extra leuk natuurlijk.

Maar, heb je 1 stand waarin je dan rijd? Of kan je dat ook wisselen, als je op de Duitse weg aan het knallen bent kan je wat lager dan de belgische wegen.
 

CDK

Forumguru
@andrehj, de auto uit het filmpje is van forumlid @Skdsprb aka Kim uit Vlaanderen, achteraf had het zeker iets voor mij geweest, qua rijden is de KW schroefset geweldig, maar een parkeergarage kom je niet fatsoenlijk in en uit. Ik ga er nu niet meer in investeren, alleen deugdelijk onderhoud plegen en in december 2017 mag hij naar een andere eigenaar. Project klaar en dan is de lol er af hè, zo gaat dat. Omdat @Fabi3 thuis ook iets in de melk heeft te brokkelen moet ik tot die tijd geduld hebben :D
 

CDK

Forumguru
@mwhite & @RefleCs, zoals het er nu uitziet gaat het een bijtelingsvriendelijke youngtimer worden (15 jaar oud) met relatief weinig kilometers. Een 12 pitter BMW 760 behoort tot de mogelijke opties, ik houd dan ook het www nu al in de gaten :) Een S3 gaat het zeker niet worden, toen het model uit kwam was ik enthousiast, maar nu ik ze regelmatig zie rijden begint het me enigszins te vervelen :bloos: Wellicht dat @s-line me aangestoken heeft, want de huidige Skoda modellen vind ik persoonlijk wat saai ;)
 

CDK

Forumguru
@Noord26, ik ben lichtelijk Audifiel, maar een A8 van 15 jaar is wel erg gedateerd van binnen en buiten, een Benz S iets minder en een Bimmer 7 nog minder. Laatste is denk ik de grootste kanshebber, maar wie weet loop ik iets anders tegen het lijf.... Mijn vrouw is overigens het meest van de BMW gecharmeerd :)
 

Schippersss

Forumguru
Verstandige keuzen corne. Nog even paar jaar genieten zoals hij nu is. Je kan er geld in blijven pompen maar het leverd niks meer op als je hem weg doet over 1,5 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
@Noord26, ik ben lichtelijk Audifiel, maar een A8 van 15 jaar is wel erg gedateerd van binnen en buiten, een Benz S iets minder en een Bimmer 7 nog minder. Laatste is denk ik de grootste kanshebber, maar wie weet loop ik iets anders tegen het lijf.... Mijn vrouw is overigens het meest van de BMW gecharmeerd :)

Ik ken het 'gevoel' van BMW. Afgelopen zaterdag mee geweest om te onderhandelen (niet voor mijzelf) voor een nieuwe fully loaded X1 (4 wielaandrijving en 8 traps 'DSG') van BMW. En dat onderhandelen is gelukt (circa 4 maanden levertijd). ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan