Afmeting Skoda logo

Hallo allen,

Begin januari kan ik mijn nieuwe Superb ophalen. Deze heb ik besteld in de kleur Graphite Grey en Sportline Limited uitvoering.

Nu wil ik graag het logo voorop vervangen door een zwart exemplaar met Graphite Grey achtergrond van Kopacek. Helaas is mijn kleur niet beschikbaar voor de Superb III. Voor de Scala, Octavia IV, Kamiq, Karoq en Kodiaq zijn de logo's echter wel in Graphite Grey te bestellen...

Gebruikt Skoda echt voor alle types een ander logo of kan ik een logo van bijvoorbeeld een Kodiaq bestellen?
 

EdK

Forumguru
Punt is dat je de diameter moet weten.
Er zitten aan de achterzijde van de logo's wel fixeer punten om in één keer recht te krijgen maar die kun je ook wegknippen en dan met geduld hem toch recht plakken.
Dus je zal moeten beginnen met je eigen diameter en dan aan de hand van dat de diameters van de andere wagens zien te achter halen.

Maar het blijft een gok !
Je kunt ze ook een mail sturen met de vraag of ze een idee hebben wanneer ze weer leverbaar worden ?
Misschien dat ze met een maand weer wel leverbaar zijn , of dat ze geheel niet meer leverbaar worden....
 
De ellende daarvan is dat Kopacek de diameter er niet bij zet. Dus als ik al de afmeting van het logo op een Superb III FL achterhaal weet ik alsnog niet welke ik dan kan bestellen.

Ik had gehoopt dat iemand de originele onderdeelnummers van het logo op de motorkap kon achterhalen. Als hetzelfde onderdeelnummer op een Superb en op een ander model gebruikt wordt weet ik genoeg.
 

EdK

Forumguru
Laatst bewerkt:
Even een oud draadje afstoffen...

Al deze tijd in de gaten gehouden of de Graphite Grey variant ondertussen leverbaar is, tot mijn grote verbazing stond het artikel vandaag ineens bij onze Tsjechische vrienden online. Meteen besteld uiteraard.
 

Wullum

Actief lid
Ik twijfel nog een beetje of ik het logo ga vervangen... Op een Black Magic SportLine wordt het dan wel héél erg zwart allemaal...
 
  • Leuk
Waarderingen: JdV
Als ik nu op de site van Kopacek kijk, staat er bij "Front" en "Rear", tenminste bij de emblemen voor een Superb III.
Dat maakt het bestellen wel iets makkelijker.
 
Voor en achter logo besteld in zwart met moon white achtergrond bij Kopacek.
De SuperB gaat binnenkort voor een keramische coating en ze doen de logo wissel bij de prijs in.
 

Bijlagen

  • o3-znk-int-f9f.jpg
    o3-znk-int-f9f.jpg
    119,5 KB · Weergaven: 5
Bovenaan Onderaan