Škoda in Engeland

Logic

Actief lid
In het kader van de goede berichten:
Ik heb begrepen van een van mijn Engelse collega's dat Škoda in Engeland het merk is met de snelst groeiende verkoopcijfers.
Dus ook daar hebben ze het nu door /forum/images/graemlins/489.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
In ieder geval is het hier nog allemaal bij te houden.

Dat heb ik bij Briskoda al lang geleden opgegeven. Was in het begin nog heel gezellig, kwam er dagelijks, ik draag de sticker nog altijd met trots op de achterruit, maar nu is het zo massaal geworden dat ik alleen nog maar een paar relevante draadjes lees en niet meer over alles meeklets.
 

VEEJAY

Forumguru
Inderdaad Briskoda kom ik ook incidenteel nu. Te onoverzichtelijk allemaal.

Ik had fotoos van mijn bolide geplaats in het O2 forum en die werden toen verplaatst naar de motorway. Om nou in die draadje te gaan zoeken naar O2 fotoos is niet handig. Verder vind ik ze weinig gezellig.
 

Dutch4x4

Senior Member
Sfeer is erg veranderd door de komst van de 'chavs' en 'barryboys' met hun Fabia RS'en, op een voorheen door Octavia RS en 4x4 gedomineerd forum. Is ook echt op een kampenstrijd uitgelopen, terwijl voorheen de pesterijtjes tussen RS- en 4x4-rijders geestig en gemoedelijk waren.

Sommige leuke dan wel behulpzame Fabia-rijders niet te na gesproken, maar de types die uit opgepompte Novaatjes of Cliootjes zijn overgestapt, zijn wel nadrukkelijk aanwezig. Maakt de gemiddelde leeftijd meteen ook een stuk jonger, met helaas minder zelfspot en zelfrelativering.

Maar geloof me, twee jaar geleden was Briskoda geweldig.
 
Bovenaan Onderaan