Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

Fmoon

Forumguru
Okay, kaartje komt morgen binnen en ga het dan doen. Word weer spannend. Had het bij de dealer gevraagd maar dan moeten ze de auto de hele dag daar hebben, daar had ik niet zo een zin in. Ze doen zeker hetzelfde proces als wat ik nu doe dat ze de auto zolang moeten hebben.
 

herby1

Lid
Volkswagen heeft me gemaild dat ze het jammer vinden dat het nog steeds niet automatisch werkt op hun site. Bij nader inzien zeggen ze, u heeft een Skoda dus u mag zich daar melden.

Wat een club is het zeg, ben via Skoda support juist daar uitgekomen. Iets van een kastje en een muur.
 

swdenhaan

Nieuw lid
Is er iemand o het forum die STREETVIEW actief heeft in zijn Columbus? Bij mij blijft hij grijs, maakt niet uit hoe Skoda Connect verbonden is, met de GSM als HotSpot, of met SIM-kaart erin of verbonden aan een wifinetwerk in de straat. Google Earth en staat ook geactiveerd werkt prima, maar het gele poppetje krijg ik nooit bewogen.
 
Ik heb dit met veel belangstelling gelezen. En uitgeprobeerd op mijn Octavia 3 FL. Hier werken we met skoda connect en gaat het nog net iets anders.

Maar het is gelukt ook de poi's gedownload op SCDB.info maar dan van Navigon en dan hier wel zo ingesteld dat er voor alle meldingen maar 1 type icoontje komt.

Geimporteerd via skoda connect dus eerst ne upload naar de server en dan in de auto terug downloaden.
 

johnboy

Donateur
Ik heb dit met veel belangstelling gelezen. En uitgeprobeerd op mijn Octavia 3 FL. Hier werken we met skoda connect en gaat het nog net iets anders.

Maar het is gelukt ook de poi's gedownload op SCDB.info maar dan van Navigon en dan hier wel zo ingesteld dat er voor alle meldingen maar 1 type icoontje komt.

Geimporteerd via skoda connect dus eerst ne upload naar de server en dan in de auto terug downloaden.
Ik kreeg via deze methode geen signaal bij het naderen van de flitskast etc. Jij wel of ook niet?
 
Ik heb het actief. Als ik via Skoda Connect verbonden ben de wifi hotspot in de auto en intern via een simkaart in de auto, dan zie ik als ik een adres opzoek in de nav streetview beeld.
 

Rallye

Forumguru
In dit topic over alle Comlumbi is het mischien goed om bij je vraag de versie van je Columbus of het bouwjaar en model van je Skoda te noemen. V15 is voor een RNS510?
 

Pivo

Forumguru
Je hebt gelijk :D Heb een Superb uit 2011 met Columbus (RNS510). Heb nu v14 draaien die stamt uit november 2016 maar ik dacht dat Skoda twee keer per jaar een update uitbrengt.
 

swdenhaan

Nieuw lid
Is er iemand o het forum die STREETVIEW actief heeft in zijn Columbus? Bij mij blijft hij grijs, maakt niet uit hoe Skoda Connect verbonden is, met de GSM als HotSpot, of met SIM-kaart erin of verbonden aan een wifinetwerk in de straat. Google Earth en staat ook geactiveerd werkt prima, maar het gele poppetje krijg ik nooit bewogen.

Zojuist contact gehad met de dealer.. Streetview werkt inderdaad niet meer.. Google Earth satellietbeelden wel, maar de streetview in de Kodiaq is inderdaad uitgeschakeld.
 
Bovenaan Onderaan