TVS Engineering kan nu ook alle nieuwe (MQB platform) motoren OBD tunen en DSG's aanpassen.

CDK

Forumguru
@wachma als je opgelet had, wist je dat tenminste de 1.6 TDI en de 2.0 TDI (maar ook met regelmaat TSI motoren) nu al bij alle tuners met de reguliere flashtools te chippen zijn en dus ook bij TVS tegen het normaal gebruikelijke tarief ;)
Met een powerbox was dit al mogelijk overigens en ik vermoed dat het door jou aangehaalde br performance er een powerbox inschroeft ;)
 

brunoL

Nieuw lid
ik vermoed dat het door jou aangehaalde br performance er een powerbox inschroeft ;)

Bij BR-Performance verkopen ze geen powerboxen, hebben ze ook nooit gedaan, ook niet toen deze motoren nog niet te chippen waren en alle andere tuners boxen verkochten die nu iedereen snel op marktplaats probeert te verkopen om daarna een echte programmatie op maat te laten doen. Bij BR-Performance programmeren ze alle modellen via de diagnose-stekker, inclusief de nieuwe RS, alles individueel op maat op de vermogenstestbank, net zoals bij TVS eigenlijk ( die leveren ook zeer mooi werk ).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb zelf geen ervaring met BR-Performance, maar voor de Belgische leden van dit mooie forum is dat een stuk dichterbij als Varsseveld ;)
 

ertromp

Forumguru
En een betrokken tuner dat TVS Engineering!! :thumbsup::thumbsup:

Nl. alweer een update in Vag Can Pro:

EUROPEAN QUALITY AND SAFETY ENGINEERING
front.jpg


FOR WORLDWIDE SHIPPING PLEASE CONTACT US.

niu.gif
VCP 3.7.3 ready for download:- full support for new Touareg 7P Facelift
- support for new Gateway MQB generation A2
- now logging up to 32 measurement blocks is supported (thanks to TVS Engineering NL for a Tip)
- some changes in CAN Sniffer ;)

... as usual many new zdc files uploaded.
NEWS DATA: 28-09-2014, 17:07
 

Tinto

Forumguru
Heren, na het doorlezen van alle posts in dit topic zou ik graag willen weten of de fabrieks garantie van kracht blijft voor lease rijders en heeft een lease rijder eerst toestemming nodig van de lease maatschappij?
 

sitechris

Donateur
Fabrieksgarantie is niet meer van toepassing na tunen (natuurlijk geldt dit nog wel als je radio oid er opeens mee stopt) en je leasemij kan lastig doen als ze erachter komen. Ik begreep van Mark (JDEngineering) dat ze voor veel modellen al een flashtool hebben en dat je zelf via je telefoon (appje) de tuning kunt verwijderen en weer toevoegen. Dan is het voorzover ik begrijp ook niet meer traceerbaar voor een garage en dus ook niet voor je leasemij :). Ik weet niet of TVS ook al een dergelijke flashtool heeft, dat zou je moeten navragen.
 
Laatst bewerkt:

canth

Actief lid
Dat klinkt erg interessant, ik zou graag de mogelijkheid hebben om bij een beurt de originele software terug te zetten zonder naar Lochem te rijden (en vooral ook weer de nieuwe software terugzetten na de beurt :D). Ergens denk ik echter dat dit te mooi is om waar te zijn. Ik zal het eens vragen tegen de tijd dat ik toe ben aan de eerste beurt (zit nu op ~17000).
 

B.Stuurder

Forumguru
Topic is al wat ouder, maar ik het begrepen @Race Eend dat jij in de tuning business zit. Wanneer ik mijn leaseauto van maattuning voorzie en ik krijg motorproblemen, dan kan ik niet vanuit Rotterdam even naar Lochem rijden om de originele software terug te zetten. Bovenstaande flasher is niet geschikt voor de 1.8 tsi en ik heb zowel een iPhone als een Windows phone, maar geen Android.
Hoe los jij dat dan op, zou ik bij jou de tuning hebben laten uitvoeren?
 

andrehj

Forumguru
Waaruit leid jij af dat deze niet geschikt is voor een 1.8 TSI? Op hun lijst komen diverse 1.8 TSI's voor. Er staat alleen steeds "MED17" achter, geen idee wat dat betekent. :sterretjes:
 
Bovenaan Onderaan