Het grote AliExpress forum

StefanN

Forumguru
Instellingen gereset en geprobeerd met chrome, internet en Ali app...
Resultaat nog steeds hoofdpagina Ali app

groet Stefan
 

Bakkertje

Forumguru
Vandaag is de punchtool binnen gekomen. Lijkt een redelijk degelijk stukje gereedschap, zeker voor die paar keer dat ik het gebruik.
Voor nu heb ik alles binnen :D
 

Roeland80

Forumguru
Ja behalve als je een Skoda octavia II FL Dan rij je je hele auto leven met een melding op je dashboard....

Ik heb namelijk al 3x DRL besteld via aliexpress met het gegeven dat ze can bus proof zouden zijn... Maar toch een melding gaven....

Maar iedereen moet het natuurljk zelf weten wat hij waar besteld....

Ik heb het nog 1x geprobeerd met achteruit rij cree led lampjes
Als deze ook niet canbus proof zijn op mijn O2 FL stop ik met led lampjes bestellen via aliexpress

Ok deze zijn helaas niet can proof... Jammer had graag mijn achteruitrij verlichting willen vervangen door witte lampjes....
 

Schippersss

Forumguru
Het is bij Ali ook nog zo, als je via de app besteld je nog en keer mobil korting krijg. Dus nog goedkoper als op de website.

Ben onder tussen haast A3 status. Al die keren geen noemenswaardigs dingen mee gemaakt. Je moet wel een beetje bekijken wat je koopt, en niet zomaar alles klakken loos omdat het lekker goedkoop is. Schijnt wel zo te zijn, hoe hoger je status, hoe sneller/meer er mogelijk is met bijvoorbeeld een refund.
 

Niels83

Forumguru
Iemand ooit van 12 volt stopcontacten daar besteld? Wil in mijn fabia we 2 extra maken achter de bekerhouders. Dit heb ik bij de greenline al gedaan alleen zijn die doordat de draden aan de achterkant zitten te diep.

Als iemand ervaring heeft met niet te diepe of met aansluiting aan de zijkant hoor ik dat graag. Wil 1 12 volt en daarnaast 1 die er het zelfde uit ziet met usb
 

Niels83

Forumguru
2 keer refund moe
Het is bij Ali ook nog zo, als je via de app besteld je nog en keer mobil korting krijg. Dus nog goedkoper als op de website.

Ben onder tussen haast A3 status. Al die keren geen noemenswaardigs dingen mee gemaakt. Je moet wel een beetje bekijken wat je koopt, en niet zomaar alles omdat het lekker goedkoop is. Schijnt wel zo te zijn, hoe hoger je status, hoe sneller/meer er mogelijk is met bijvoorbeeld een refund.
2 keer ging het mis. 1 keer was er iemand die niks leverde heeft ali snel gerefund. En 1 keer kwam het maar niet. Regelde verkoper een refund. Top hoor daar.

Wel eens iets gekocht wat niet lekker werkte. Dus slechte recensie geschreven wilde de verkoper wel een nieuwe sturen maar dan moest ik eerst de recensie aanpassen. Dat vond ik de omgekeerde wereld dus niet gedaan.
 
Ik heb bij ali veel gekocht.
M.i. heerst bij de Sellers een 5 sterren hysterie,waarschijnlijk
worden ze daarop afgerekend of afgevoerd als Seller.
Werkt natuurlijk in het voordeel van de kopers.
 

Beedeewee

Forumguru
Ook al vele malen bij ome Ali besteld, echter nooit goeie kentekenverlichting kunnen scoren. Alle gaven een storing. Daarom de knoop doorgehakt en deze met weerstand besteld bij hypercolor (35,-).
Eindelijk dat irritante lampje weg in m'n maxidot!
 
Bovenaan Onderaan