Skoda VisionS (SUV) Press Release

tha a

Senior Member
Gaaf! Op internationale site staat nog een mooie tekst over led verlichting:

ŠKODA exhibits the VisionS show car in Geneva

The wide, trapezoid ŠKODA grille with upright struts shape the face together with the four flat, raked, highly-set headlights – their LED technology will shortly go into series production.

Zou gaaf zijn als er idd op toekomstige skoda's LED verlichting in gaat komen! Upgrade tov Xenon.
 

fiestaman

Forumguru
In zijaanzicht lijkt hij op een range rover vind ik.
Jaja, ik kijk er naar uit wanneer deze op de markt komt
 

ertromp

Forumguru
009-skoda-visions-geneva.jpg

008-skoda-visions-geneva.jpg

007-skoda-visions-geneva.jpg 005-skoda-visions-geneva.jpg

003-skoda-visions-geneva.jpg

002-skoda-visions-geneva.jpg
001-skoda-visions-geneva_0.jpg


Wat Geneve foto's opgepikt van het www

Die achterkant de vouwen vind ik persoonlijk niet echt wat. Ook de zwarte rand voor de uitlaten is niet mijn cup of tea. Zij en voorkanten moet Skoda niets meer aan doen maar de achterkant wat een gedrocht zeg. Als die achterklep gewoon mooi strak recht blijft .......................
 

hemi24

Forumguru
Blijft een leuk concept!!!


jdskvis21_57029fdec1c8a.jpg
jdskvis30_57029fdfa5b67.jpg
jdskvis82_57029fe05eeaf.jpg
jdskvis94_57029fe1f1664.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
Het beeldmateriaal doet me een beetje denken aan de Vision C die als voorloper van de huidige Superb gepresenteerd werd. Daar gingen uiteindelijk de scherpe kanten ook nog flink vanaf voordat ie in productie ging.
Van het interieur van de Vision C is ook weinig meer te vinden in de uiteindelijke Superb.

We gaan het allemaal wel zien. Ben ook erg benieuwd of het prijskaartje nog een beetje clever is tegen de tijd dat ie in de showroom staat..
 

fiestaman

Forumguru
Ik ben er echt benieuwd naar. De concept vond ik knap, maar echt iets concreets hebben we nog niet kunnen zien.
En op de laatste foto, mja... Ik weet het niet.
 

Endja

Senior Member
Mooi zo'n suv maar praktisch? Als de koffer ruimtes zo klein blijven dat mijn combi groter is zal ik er nooit één kopen.
 

tha a

Senior Member
pffftttt, men heeft het over een vanafprijs van €35000... (en dat zullen duitse prijzen zijn verwacht ik...) Skoda wordt langzamerhand het nieuwe VW.
 

edero

Forumguru
De Vision S heeft nog wel iets stoers en aparts (Range Rover achtig), de Kodiak vindt ik lomp en heeft een mij veel
te hoog Outlander gehalte !

44.jpg
 

fiestaman

Forumguru
Dat is wel waar, moest deze er zo gaan uitzien, dan pas ik.

Qua kofferruimte, dat is waar, SUV's hebben kleine koffer's.
Jah, dat dacht ik ook als ik het las, vanaf 35.000€...

Dan toch misschien een Tesla, heb ik ook al aan zitten denken met hun model3. Vanaf 31.000€. Ik heb toch zonnepanelen liggen dus...
 
Bovenaan Onderaan