Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Joehoe!!! Gisteren mijn octavia in ontvangst mogen nemen! Wat een feest! Powerrr (1.4 tsi met dsg), ruimte, comfort en gaaf multi media systeem! Als een kleine jongen gespeeld met de schakelflippertjes!
@LimboGoose gefeliciteerd en veel veilige km's. Voor een 1.4 inderdaad voldoende vermogen en zeker een lekker koppel. Caravan van 1500kg getrokken en met beter resultaat dan m'n vorige auto met 2.0 ltr motor. De rest ook top.
 
@LimboGoose gefeliciteerd en veel veilige km's. Voor een 1.4 inderdaad voldoende vermogen en zeker een lekker koppel. Caravan van 1500kg getrokken en met beter resultaat dan m'n vorige auto met 2.0 ltr motor. De rest ook top.

Dat is goed om te lezen, want wij hebben juist dit jaar een caravan aangeschaft met max 1500kg gewicht :-)! Op advies elders op dit forum last minute ook nog de eibach vering er bij besteld, maar die moeten nog gemonteerd worden (in backorder bij leverancier).

Foto volgt nog. Tussen al het moois dat ik al gezien heb op dit forum niet heel speciaal en alweer in t race blauw ... Maar wel een O3 !!!
 

rtwee

Senior Member
Succes met de drempels met je eibachjes en een dergelijk zware caravan. Dat gaat schrapen worden met de trekhaak. Heb ik bij mijn vorige O2 ook gehad. Niet fijn!
 

DVDguy

Forumguru
Mijn O3 combi is week 31 besteld wordt deze week (42) geproduceerd. Ik heb GEEN bericht ontvangen dat Sunset niet leverbaar zou zijn.Ik ga er dus van uit dat dat gewoon gemonteerd wordt. :dankje:

Ik heb gisteren te horen gekregen dat er vanaf heden, vanaf de fabriek geen getinte ruiten (sunset) meer geleverd kunnen worden.

Het alternatief is om de ruiten na levering te laten coaten, maar dat kost € 450,- i.p.v. de € 180,- die sunset zou moeten kosten :thumbsdown:
 

DVDguy

Forumguru
Mij is gezegd dat het in het geheel niet meer leverbaar is, maar mijn auto is gisteren pas besteld; lijkt mij dat reeds bestelde auto's conform bestelling geleverd zullen worden.
 
Laatst bewerkt:

DVDguy

Forumguru
Mijn Skoda Octavia Combi (5-deurs) 1.6tdi Businessline Elegance DSG Automaat is vandaag besteld met de volgende accessoires:

Black Magic Pearl Effect
Calamiteiten tas
DAB
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Lederen interieur Beige (wordt achteraf gemonteerd via Lederinbouw.nl)
Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris
Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
Panoramisch glazen schuif-/kanteldak
Reservewiel (thuiskomer)
Rokerspakket
Spatlappen voor en achter
Sunset (wordt dus coating achteraf)
Trekhaak vast 13 polig Jaeger
Verwarmbare voorruit

Auto zal ook in 2015 vallen in de categorie van 20% bijtelling.

Levering schat ik in op eind januari/begin februari 2015.
 
Laatst bewerkt:

mmsol78

Actief lid
Ik heb gisteren te horen gekregen dat er vanaf heden, vanaf de fabriek geen getinte ruiten (sunset) meer geleverd kunnen worden.

Het alternatief is om de ruiten na levering te laten coaten, maar dat kost € 450,- i.p.v. de € 180,- die sunset zou moeten kosten :thumbsdown:
Ik heb het even nagevraagd bij Broekhuis Hoogeveen. Als de auto besteld is voor 10 oktober wordt sunset normaal geleverd. Daarna is de kans groot dat deze niet meer geleverd zal worden.
 

NewO3

Forumguru
De greenlines zullen niet meer populair zijn in 2015. Zal de O3 levertijden wel tegoed komen in 2015 ;)
 

rvanh

Lid
6 oktober besteld bij LM, ik hoop dan dat er sunset op zit, maakt de auto wel af. Indien geen sunset is dan coating mogelijk kosteloos?
 
Bovenaan Onderaan