Voorstellen

Frank C

Forumguru
Hallo, mijn naam is Frank, 51 jaar en kom uit het zuiden van het land. Na reeds enkele berichten geplaatst te hebben nu ook tijd om me voor te stellen vanuit het zonnige Noord- Spanje. Sinds een paar weken zeer tevreden eigenaar van een eerste Skoda de O3 combi business elegance, topaz bruin. Met 1.4 TSI motor. Kende de motor al een beetje van mijn vorige auto een Seat Altea XL. Maar toch wat een verschil, de meer pk's (140 vs 125) merk je duidelijk en dan is de O3 net pas een beetje ingereden (3500km). Verder is de auto redelijk standaard ook omdat het een voorraad auto was bij de dealer. Maar vond hem toch wel compleet genoeg. Laat na de vakantie wel wat aanpassingen doen aan de software (in Nuenen). De motor laat ik niet aanpassen. Zal hem zowel prive als zakelijk gaan gebruiken met tussen de 18000 en 30000 km per jaar afhankelijk van mn. projecten in het buitenland. Meest positieve ervaringen met de auto: het verbruik; 1:16,9 naar Spanje met volle belading en 120km kruissnelheid. Wel gezegd dat er weinig verkeer was. En ook het Columbus systeem is erg fijn. De stoel bekleding voelt niet zweterig aan. Meest negatieve ervaringen zijn de kwaliteit van navigatie; veel poi's niet te vinden, maar ook straten die er toch echt al meer dan een jaar liggen. Heb de juni update erop gezet. Dan vind ik TomTom en de kaarten beter.

Heb al menig informatief topic gelezen op de forum. Ook op de iphone gaat dit prima.
 

Blackokkie2

Forumguru
Welkom Frank. Maarre ehh, zonnig noord Spanje? Ik wist niet dat Spanje in een heel andere tijdszone lag, hier is de zon al een poosje onder.:deuk:
 

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Frank, en veel plezier met de O3.

@Blackokkie2 Santiago de Compostella ligt westelijker dan het meest westelijke puntje van de UK, dus gaat de zon wat later onder (en weer eerder doordat het dichter bij de evenaar ligt).
 

CDK

Forumguru
van harte welkom en bedankt voor je intro @Frank C, gefeliciteerd met je O3 ennuhhhh tipje...., geef jezelf op voor de meeting in hetzelfde plaatsje Nuenen bij VAG Techniek op 6 september, dan leer je meteen wat leden kennen en je software aanpassingen zullen gratis en voor niets door de VCDS goeroes gedaan worden, typisch geval van een win - win situatie.
Voor een link naar het topic even op mijn onderschrift klikken (aleen zichtbaar op pc of tablet)

greetz Corné
 

Frank C

Forumguru
van harte welkom en bedankt voor je intro @Frank C, gefeliciteerd met je O3 ennuhhhh tipje...., geef jezelf op voor de meeting in hetzelfde plaatsje Nuenen bij VAG Techniek op 6 september, dan leer je meteen wat leden kennen en je software aanpassingen zullen gratis en voor niets door de VCDS goeroes gedaan worden, typisch geval van een win - win situatie.
Voor een link naar het topic even op mijn onderschrift klikken (aleen zichtbaar op pc of tablet)

greetz Corné

Corné merci. Had de meeting reeds gezien en ook al het nodige huiswerk gemaakt tav VCDS wensen. Ik kan me echter niet de hele dag beschikbaar maken. Als daar iets op te vinden is bv aanwezig iets later op de middag dan kom ik graag. Dank voor je berichtje
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
je hoeft uiteraard niet de hele dag aanwezig te zijn, maar als ik je op het lijstje mag vermelden dan laat je het maar weten, ok?
 

Joske

Forumguru
Corné merci. Had de meeting reeds gezien en ook al het nodige huiswerk gemaakt tav VCDS wensen. Ik kan me echter niet de hele dag beschikbaar maken. Als daar iets op te vinden is bv aanwezig iets later op de middag dan kom ik graag. Dank voor je berichtje
je mag gerust in de namiddag langs komen, we stellen de planning wel zodanig op dat je dan in de namiddag geholpen wordt ;)
 
Bovenaan Onderaan