Brute Superb!

Nu wil ik dat verhaal wel eens horen........ ;)

Mijn vriend heeft een beige golf 2 ( op goude htn ) zijn kleuren zijn beige met bruin :-)
En ik was zot van een bruine superb maar wist totaal niet welke kleuren ik ging nemen. Na veel zoeken zijn de de kleur te weten gekomen van de golf en
Zijn de velgskes in
Het beige gekomen. Dat het
Eigenlijk zowat het tegengestelde is van elkaar :)
 

s-line

Forumguru
Op zich is er niets mis mee, maar een superb is meer een auto voor een groot gezin lijkt mij of als je zelf heel lang bent ook ideaal. Dat laatste lijk je mij zoiezo niet!:D;)
En audi's zijn meer gewild bij jongeren en toch ook wel wat kleiner.
 

CDK

Forumguru
ik moet straks ook nog aan de air ride :D moeder de vrouw is al akkoord, ze kwam ook al aandragen met het idee van een uitlaat met een elektronisch kleppen systeem, maar ik ben er nog niet uit......, ik laat het nog maar even zo....;)
 
Op zich is er niets mis mee, maar een superb is meer een auto voor een groot gezin lijkt mij of als je zelf heel lang bent ook ideaal. Dat laatste lijk je mij zoiezo niet!:D;)
En audi's zijn meer gewild bij jongeren en toch ook wel wat kleiner.
Ik heb deze gekocht voor ik de toekomst ja :). Eerst na overleg met men ouders natuurlijk
En ook het feit wij doen beurzen met de auto int buitenland. Zoals Italië en Boedapest :) En dan gaan de velgen in men koffer en rijden we op winterwielen op :)
 

CDK

Forumguru
@Joske +1 beide topics zou leuk zijn! ik heb wel interesse in alle aanpassingen die aan deze dikke Superb gedaan zijn! :jaja:
 
Bovenaan Onderaan