KESSY vergeten in te bouwen

Herkenbaar verhaal zeg. Dit was mij ook verteld. Lijkt wel of wij dezelfde dealer hebben:D

Aan je "pasfoto / avatar" te zien......Rotterdam:pieker:

Die van mij staat de tweede januari klaar voor afname:yeehaa:

Die van jou ook uit Rotterdam of omgeving? Zal het lukken 2 januari? Zou super zijn gaan die dag een paar daagjes weg.
 

Francois77

Actief lid
Spijkenisse. Weet zeker dat hij geleverd wordt. Ik verwacht hem aankomende week bij de dealer. Is nu voorzien van leder.

Betere start van een paar daagjes weg kan je niet hebben!
 
Spijkenisse. Weet zeker dat hij geleverd wordt. Ik verwacht hem aankomende week bij de dealer. Is nu voorzien van leder.

Betere start van een paar daagjes weg kan je niet hebben!

Haha die van mij ook uit Spijkenisse. Hoop dat het gaat lukken. Zal wel krap worden maar afspraak is,alvast vooruit gepland. Ben blij met dealer dat ze hierin mee gaan.
 

thakawa

Nieuw lid
hier ook Spijkenisse, nog geen datum gekregen maar staat al wel 3 weken bij Pon. Dus benieuwd of ik dan nog slecht nieuws krijg over Kessy... Als jullie gaan kijke, check ff of er een EBL race blue met pannodak ook staat? :bloos:
 

bonyuri

Actief lid
hier ook Spijkenisse, nog geen datum gekregen maar staat al wel 3 weken bij Pon. Dus benieuwd of ik dan nog slecht nieuws krijg over Kessy... Als jullie gaan kijke, check ff of er een EBL race blue met pannodak ook staat? :bloos:
3 weken bij PON? Volgens mij is dat maximaal een week toch?
 

thakawa

Nieuw lid
lees overal max 10 werkdagen. week 47 gemaakt en sinds week 48 bij pon. Schijnbaar krijgen de autos die dit jaar uitgeleverd moeten worden voorrang.
 

Francois77

Actief lid
Pon hanteert 10 dagen voor reguliere aflevering en 5 dagen voor leer inbouwen.

Ik verwacht de mijne aankomende week. Als ik er ben maak ik foto's:thumbsup:

Andersom ook graag. Het gaat om een zwarte combi EBL met Amaretto kleur leer:tegek:
 

svdm

Senior Member
Zoals ik het in dit draadje lees, gaat het alleen om afgeleverde EBL's zonder KESSY, nietwaar? Ik heb nog niemand voorbij zien komen met een Greenline waarop/-bij KESSY niet geleverd is (maar wel besteld).

Eerlijk gezegd vind ik het te gek voor woorden dat aan het einde van het verhaal de koper de pineut is. En dat terwijl je al zo/te lang moet wachten op je gewenste auto. Ofwel, ik laat een huis bouwen met lift en bij de oplevering blijkt dat er gewoon een trap in zit. Kan toch óók niet?!

Het kan in ieder geval niet zo zijn dat een dealer het je pas op de dag van aflevering vertelt: "Welkom en gefeliciteerd.., huh.., wat zie ik nou? Geen KESSY! O, dat wist ik niet.., sorry.., daahaag!"
 

svdm

Senior Member
'Grappig' dat SKODA NL vandaag dan op hun Facebook-pagina bijgevoegde post hebben geplaatst! :-|
 

Bijlagen

  • Skoda_Facebook_20131214.png
    Skoda_Facebook_20131214.png
    180,6 KB · Weergaven: 179

serum

Forumguru
Als je hem echt met alle opties krijgt, zoals beloofd is hij echt zo verlaagd als op de brochurefoto's.

Met al die missende opties (front assist, kessy en de teleurgang van de voetgangervriendelijke-motorkap) komt hij nou eenmaal wat hoger op de poten te staan..

Diep, diep droevig dit. In plaats dat PON of Skoda in de bres springt ben je als consument glashard de pineut.

vanuit een lease-perspectief; Wat interesseert het jou dat je auto 500e minder kost in de bijtelling. Als ze je 1500e handje-contantje doen is er, denk ik, niemand ontevreden. Deze compensatie vloeit normaliter terug naar je werkgever, lijkt mij?

Kom op Pon, niet zeuren. In de buidel en los het op een klantvriendelijke manier op.. Terugkerende klanten zijn knap belangrijk op dit moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
Voor alle duidelijkheid, in/op mijn op 18 december jl. geleverde O3 Greenline zit gewoon KESSY. En het werkt voortreffelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Darkside

Forumguru
Kan je met kessy ook eerst de achterdeur openen? Ik leg vaak op de achterbank mijn jas en werktas. Of moet je eerst de voordeur openen?
 

CDK

Forumguru
Kan je met kessy ook eerst de achterdeur openen? Ik leg vaak op de achterbank mijn jas en werktas. Of moet je eerst de voordeur openen?
Nee de achterdeuren niet, maar wel de voorportieren en de kofferklep
Ik zet overigens ook altijd mijn attaché koffertje achter de bestuurdersstoel, maar dat is geen probleem hoor, even de sensor aantikken en vervolgens het achterportier openen, altijd handiger en sneller als eerst je sleutelbos pakken en op het knopje drukken ;)
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Kan je met kessy ook eerst de achterdeur openen? Ik leg vaak op de achterbank mijn jas en werktas. Of moet je eerst de voordeur openen?
Wellicht met VCDS. Ik zie wel tientallen mogelijkheden in het adaption menu nl. voor het Kessysysteem als ik een O3 aan de laptop heb maar heb me nog niet specifiek met deze vraag bezig gehouden :D Je kunt indien je interesse hebt altijd een keer langs komen :D
 

Darkside

Forumguru
Langskomen heeft nu geen zin. Denk niet dat je het nu voor mekaar krijgt om op mijn 02 kessy te activeren -:)
 

CDK

Forumguru
Wellicht met VCDS. Ik zie wel tientallen mogelijkheden in het adaption menu nl. voor het Kessysysteem als ik een O3 aan de laptop heb maar heb me nog niet specifiek met deze vraag bezig gehouden :D Je kunt indien je interesse hebt altijd een keer langs komen :D
Dat geloof ik niet eerlijk gezegd, aangezien er bij mijn weren geen sensoren in de deurgrepen van de achterportieren zitten
 
Bovenaan Onderaan