PDA

View Full Version : skoda meeting

Pagina's : [1] 2

jeroen doli
13 februari 2008, 13:14
hej jongens hoe ist het er mee ?

het lijkt me wel leuk om een keer een skoda meeting te Organiseren.
wat vinden jullie er van ?

of toerit te doen ?

ik hoor het wel gr jeroen

Kensei
13 februari 2008, 13:57
a.s. zaterdag is er een vrijwillige meeting bij Vepreda in Spijkenisse omdat daar een Skoda Fabia 2 Combi geshowed wordt.

draadje: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5532

Vanaf 13:00 tot 17:00u

Nu iets van 9 man die komen.

Sportline
13 februari 2008, 14:44
Ik heb wel weer zin in een meeting of een tourrit door NL. De auto moet ook weer eens schoon gemaakt worden dus het word weer hoogtijd voor een meeting!

Fabia
13 februari 2008, 17:08
Ik doe ook mee. :ot: Vraagje voor Sportline, ken je het Chauffersforum?

octaviabas
13 februari 2008, 17:38
lijkt me wel wat... wordt dan wel showen zonder dan er wat te showen is :smiley29:

Sportline
13 februari 2008, 18:20
Ik doe ook mee. :ot: Vraagje voor Sportline, ken je het Chauffersforum?

Nop, ken ik niet. Maar ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Lijkt me wel leuk.

!Škoda!
13 februari 2008, 19:01
:OT:
Goh... Sportline
Ben je transporteur bij Rukker transport? :D ;)

Fabia
13 februari 2008, 19:30
Nop, ken ik niet. Maar ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Lijkt me wel leuk.

http://www.chauffeursforum.nl

Sportline
13 februari 2008, 19:36
:OT:
Goh... Sportline
Ben je transporteur bij Rukker transport? :D ;)

moet je het wiel goed zeggen he, Rukker Transploft ;)

jeroen doli
13 februari 2008, 19:36
haha dan kan die ouwe van mij zkr ook wel mee vergaderen :P
maar ik heb nog een paar mooie toer ritten ligen om te rijden zou iemand het leuk vinden om daar aan mee te doen dan??

gr jeroen

jeroen doli
13 februari 2008, 19:39
hej jongens hoe ist het er mee ?

het lijkt me wel leuk om een keer een skoda meeting te Organiseren.
wat vinden jullie er van ?

of toerit te doen ?

ik hoor het wel gr jeroen

haha zijn weer goed bezig zo te horen

maar heb nog wel een paar mooie toer ritten om te rijden liggen wie lijkt het wat omdat te doen ?

gr jeroen

Sportline
13 februari 2008, 19:48
lijkt me wel leuk, met allemaal Skoda's achter elkaar aan rijden. Heb je dat op je pc staan of is alles op papier?

jeroen doli
13 februari 2008, 19:50
ik heb alles op papier van oltijmer ritten die wij ook rijden met de kever en t3 uit 1980 ;) van de haas veenendaal zijn ritten die in het midden van het land plaats vinden dus lijkt mij voor iedereen goed te doen.

ja dat lijkt me zeker heel leuk zal er dan ook leuk filmpje van in me kaar zetten.

gr jeroen

Sportline
13 februari 2008, 19:55
mij lijkt het hartstikke leuk, graag meningen van de andere! Wat vinden jullie?

jeroen doli
13 februari 2008, 19:56
dank je :) ja jongens kom op :super:

Glenn
13 februari 2008, 19:59
Heb nog zo maar 1 toer rit gedaan en vond het wel heel spanend.

De weg niet weten en dan maar volgen in een vreemd land met 300 skoda’s achter 1 .

Handig waren de walki talkies wel dat is dus een aanrader

ik zou wel willen helpen bij deze maar weet geen goede routes

maar als er iets is laat het maar weten

Kensei
13 februari 2008, 20:00
Heb nog zo maar 1 toer rit gedaan en vond het wel heel spanend.

De weg niet weten en dan maar volgen in een vreemd land met 300 skoda’s achter 1 .

Handig waren de walki talkies wel dat is dus een aanrader
Ik doe elk jaar mee met De Nacht van Weesp..nachtelijke toerrit met 200auto's. Ook altijd leuk, maar slopend omdat je van 18:00u tot 06:00u in de weer bent.
Maar leuker is het als je 1e wordt bij de Skoda rijders zoals vorig jaar!

!Škoda!
13 februari 2008, 20:01
ik heb alles op papier van oltijmer ritten die wij ook rijden met de kever en t3 uit 1980 ;) van de haas veenendaal zijn ritten die in het midden van het land plaats vinden dus lijkt mij voor iedereen goed te doen.

ja dat lijkt me zeker heel leuk zal er dan ook leuk filmpje van in me kaar zetten.

gr jeroen
Heb je voor de Belgen onder ons ook routes die langs Breda gaan?
Kunnen we de route omgooien met Breda als start/eindpunt zodat onze zuiderburen ook mee kunnen doen.

jeroen doli
13 februari 2008, 20:01
iedereen krijgt gewoon een route bescrijving dus daar hoef je je niet druk over te maken en onder weg zullen we ook nog wel een paar keer stoppen is mijn idee?.

jeroen doli
13 februari 2008, 20:04
oke dan doen we dat :)

dan zou ik even aan mijn vader de (vrachtwagen chaufeur) moeten vragen of hij daar een mooie rid voor me in me kaar zou kunnen zetten :)
maar dat kunnen we altijd wel regelen ja

Kensei
13 februari 2008, 20:06
Tip van Flip :)

Als je binnen een paar minuten weer post, gebruik dan liever de EDIT knop. Scheelt een hoop extra postings (vooral als er geen andere posting van iemand anders tussen staat) en dat vindt de server soms iets prettiger aan het eind van een lange dag ;)

Red Devil
13 februari 2008, 23:38
wat kensei zegt klopt:super:

maar een toerrit lijkt me vet!!!
ik doe dan zeker mee als ik kan.. en lees net dat je in amerongen woont, dus mocht er eventuele hulp nodig hebben, je weet me hier op het forum wel te vinden;)

jeroen doli
14 februari 2008, 11:18
ja dat weet ik zkr dan :)
maar moeten het van het voor jaar maar gaan doen wat
lijkt jullie een geschikt weekend om het te gaan doen ??

zat zelf te denken in April te gaan doen week 17
zaterdag de 26 ste ?

gr jeroen

wat kensei zegt klopt:super:

maar een toerrit lijkt me vet!!!
ik doe dan zeker mee als ik kan.. en lees net dat je in amerongen woont, dus mocht er eventuele hulp nodig hebben, je weet me hier op het forum wel te vinden;)

jeroen doli
15 februari 2008, 11:36
ik zat te denken om een rit door de betuwe te pakken over
smalle land wegetjes en over dijkjes weet en een mooie stop te
maken bij een pannenkoek restaurant
om even een hapje en een drankje te doen en gezellig met ze
alle wat bij te praten.

laat maar weten wat jullie er van vinden ?

gr jeroen

Red Devil
16 februari 2008, 08:32
alle wat bij te praten.

gr jeroen

klinkt goed klinkt goed:D
smalle landwegetjes en dijkjes klinkt wel (bijna als muziek in de oren:680:)
ik hoor de gezelligheid al.. graadje of 20.. vollop zon..
hoohw.. wacht ff.. ben opt werk.. bleef bijna dr over dagdromen;)
maar lijkt me leuk:super:

Fabia
16 februari 2008, 09:26
alle wat bij te praten.

gr jeroen

Dat klinkt heel goed. :rockon:

Hetzer
16 februari 2008, 09:49
misschien kunnen jullie vanmiddag al wat afspreken?

Sportline
16 februari 2008, 22:38
Klinkt heel mooi maar is dat wegdek een beetje vlak i.v.m. verlaging van men auto anders stuiter ik zo de dijk af. Als het een hobbel weg is blijft men auto denk ik thuis anders moet ik rustig rijden.

MrBeeswax
19 februari 2008, 13:00
Welke datum is er geprikt voor dit mega leuke en sportiefe evenement? Hoe kan men zich inschrijven (of hoeft dit niet)? Hoe krijgt men een kopie van de route e.d.?

Grtz

Mr B

nemo
19 februari 2008, 13:06
Welke datum is er geprikt voor dit mega leuke en sportiefe evenement? Hoe kan men zich inschrijven (of hoeft dit niet)? Hoe krijgt men een kopie van de route e.d.?

Grtz

Mr B

I agree! Wat zijn de concrete plannen en hoe kunnen we dan joinen?

joergarms
22 februari 2008, 17:48
Klinkt heel mooi maar is dat wegdek een beetje vlak i.v.m. verlaging van men auto anders stuiter ik zo de dijk af. Als het een hobbel weg is blijft men auto denk ik thuis anders moet ik rustig rijden.

Hoho, er mag dan wel betuwe staan (woon ik namelijk) maar wij hebben ook al verharding op de wegen hoor:smirk:

Over de tourrit, liever niet op zaterdag, want dan kan ik niet!!
Zie zoiets liever op een zondag gebeuren, dan denk ik dat we meer opkomst hebben.
En wat betreft dat pannekoeken-gebeuren, count me in! ben er dol op.

Fabia
22 februari 2008, 17:52
Zie zoiets liever op een zondag gebeuren, dan denk ik dat we meer opkomst hebben.

Ik doe mee, dat klint heel goed:24:

purk
22 februari 2008, 18:37
Als het op een zondag is, dan ben ik er ook.

Kensei
22 februari 2008, 19:35
Hoho, er mag dan wel betuwe staan (woon ik namelijk) maar wij hebben ook al verharding op de wegen hoor:smirk:

Over de tourrit, liever niet op zaterdag, want dan kan ik niet!!

:ot: Pannekoeken in Elst!!! Bij Sturms!! :super:

Sportline
22 februari 2008, 20:10
Ik doe mee met het pannekoeken eten en natuurlijk ook met de tourrit. Misschien komen we met 2 Skoda's maar dat ligt helemaal aan de datum en aan de bui van men pa.

joergarms
22 februari 2008, 21:11
:ot: Pannekoeken in Elst!!! Bij Sturms!! :super:

Vind je het Berghuis in Amerongen ook goed, daar is 1- meer parkeerruimte en 2, de pannekoeken zijn er geloof ik beter.
Wij waren jarenlang vaak te eten bij Sturms, maar de laatste tijd vinden we de kwaliteit toch minder worden. Bovenop de GRebbeberg zit ook wel een goede tent.
Dat even terzijde dus.
Maar ik merk dat er gelukkig al meer gegadigden zijn voor de tourrit, ik ben benieuwd. Ben alleen bang dat ik aan de organisatie niet veel kan regelen, we zijn momenteel bezig met het kopen van een huis e.d., dus drukdrukdruk

Felicia-Peter
23 februari 2008, 10:15
Ik denk dat ik er ook wel zal zijn!

Sportline
23 februari 2008, 18:53
Ik denk dat ik er ook wel zal zijn!

Mooi zo, 2 verlaagde Felicia's achter elkaar!

skodaracer
23 februari 2008, 21:14
het ligt aan de datum maar anders probeer ik er ook te zijn

Sportline
23 februari 2008, 22:38
nog mooier, 3 Felicia's. Misschien wil de jongen met die gele Felicia bij de eerste meeting in Houten ook wel komen. Dan hebben we 4 Felicia's. ongelooflijk... 1 grote en 3 kleintjes

Red Devil
24 februari 2008, 00:11
hoe meer hoe beter:D
Joër en ik hadden ook al beslote dat we op de skoda hyves ook wat reclame moeten maken als er wat meer bekend is.. krijg daar toch ook nog wel wat reactie..
had toen ook al wel gezegt dat ze even bij skodaforum.nl moeten aanmelden;)

Hetzer
24 februari 2008, 07:27
Als het op een zondag is, dan ben ik er ook.

sluit ik me bij aan, als het op en zondag is en mijn vrouw is niet net bevallen , dan probeer ik er ook bij te zijn, er moet toch minstens 1 Roomster meedoen....

joergarms
24 februari 2008, 09:29
@ Hetzer, kun je in die Roomster geen stretcher kwijt voor je vrouw, dan kan ze gewoon lekker liggen tijdens het rijden:baby012:
Maar als je niet komt, dan heb je wel een prima reden om thuis te blijven, zo hoort het ook.

@ the rest, probeer om je heen te kijken, probeer Skodarijders te attenderen op het forum, zoek op internet naar andere Skoda-clubs, en geef ze door dat we over een maand of 2 weer een leuke rit in het verschiet hebben.

Felicia-Peter
24 februari 2008, 19:59
Vraag van mijn (v)echtgenote:komen er ook vrouwen en/of kinderen mee?
Ze wil best mee met de kids, maar niet als ze als enige vrouw meekomt.

van inkel
24 februari 2008, 20:23
Vraag van mijn (v)echtgenote:komen er ook vrouwen en/of kinderen mee?
Ze wil best mee met de kids, maar niet als ze als enige vrouw meekomt.

Mijn vrouw en dochter willen ook mee, met als enige voorwaarde dat we wel bij het pannekoekenhuis eindigen.

Fabia
24 februari 2008, 20:27
Ik denk dat ik onder die voorwaarde mijn vriendin en zoontje ook mee krijg.

Gieliovd
24 februari 2008, 20:46
Nou, dan neem ik mijn vrouw en kinderen ook maar mee!

Heb je een paar jaar?

:D

van inkel
24 februari 2008, 21:02
Ben je het telefoonnummer van die stagiaire kwijt, anders ff bellen.:D

Red Devil
24 februari 2008, 21:04
Nou, dan neem ik mijn vrouw en kinderen ook maar mee!

Heb je een paar jaar?

:D

sluit ik me bij jou aan:aangenaam:

Gieliovd
24 februari 2008, 22:59
Ben je het telefoonnummer van die stagiaire kwijt, anders ff bellen.:D
Iemand heeft een goed geheugen hier! Ik moest zelf zelfs een fractie van een seconde denken wat je bedoelde, wat ik hier vermeld heb :)

Nou, nee, daar gaan we dat niet mee redden :smirk:

Kensei
25 februari 2008, 06:46
Waarschijnlijk rijden wij ook mee...iig met de O2 (of we de Fab meenemen is nog niet zeker)

joergarms
25 februari 2008, 11:00
Ik ga mee, maar krijg mijn Liefke en zoontje niet mee, die is nu 15 maanden, dat lijkt me niet echt praktisch, en Liefke gelooft het allemaal wel.
Maar voor de vrouwen, vriendinnen die wel willen komen, gezellig toch!!

Is het nog raadzaam een soort van gedragscode op te stellen m.b.t. het rijden van de tourrit??

Fabia
25 februari 2008, 12:16
Is het nog raadzaam een soort van gedragscode op te stellen m.b.t. het rijden van de tourrit??

Wat dacht je van je houden aan de verkeersregels?

Red Devil
25 februari 2008, 12:18

ik weet niet hoe lang de 'stoet' met skoda's gaat worden, maar anders moet je misschien ook eens op elkaar wachten ivm verkeerslichten, kruispunten ed.
zodat we niet allemaal groepjes vormen?

Fabia
25 februari 2008, 12:21
Kunnen we niet een ontheffing aanvragen voor zo'n colonne Skoda's? Net als in militaire dienst.

Red Devil
25 februari 2008, 12:22
haha ipv een blauw vlaggetje, een mooie kentekenplaathouder met eigen tekst;) haha

Fabia
25 februari 2008, 12:23
Volg de Skoda rijder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Red Devil
25 februari 2008, 12:24
Follow the Leader, leader, Follow the Leader, oe oeh:680: hah

joergarms
25 februari 2008, 13:23

Ja zoiets lijkt me al logisch. Maar ook dingen als;
overmatig claxonneren, knipperen, geen wedstrijdjes gaan spelen, noem maar op.
Met een groep maak je al snel een slechte indruk als er maar een paar aan het klieren zijn, willen we in de toekomst vaker zoiets organiseren, dan zullen we geen overlast voor anderen moeten zijn.
Het is al erg genoeg dat mensen geconfronteerd gaan worden met het feit dat Skoda leeft, en de eigenaars contact hebben met elkaar. :baby012::baby012:

Fabia
25 februari 2008, 13:51
Moet jij niet werken:winkie:????

Felicia-Peter
25 februari 2008, 14:13
Ja zoiets lijkt me al logisch. Maar ook dingen als;
overmatig claxonneren, knipperen, geen wedstrijdjes gaan spelen, noem maar op.
Met een groep maak je al snel een slechte indruk als er maar een paar aan het klieren zijn, willen we in de toekomst vaker zoiets organiseren, dan zullen we geen overlast voor anderen moeten zijn.
Het is al erg genoeg dat mensen geconfronteerd gaan worden met het feit dat Skoda leeft, en de eigenaars contact hebben met elkaar. :baby012::baby012:

Goede verwoording, vooral de laatste zin.
Ik zie ze al kijken als we langs rijden:ahum:

joergarms
25 februari 2008, 16:05
Ben op maandag altijd vrij en zit thuis met een lekkere griep/ allergieprobleem.
Dus ben morgen ook de hele dag op 't forum:489::489::489:

joergarms
25 februari 2008, 16:06
Goede verwoording, vooral de laatste zin.
Ik zie ze al kijken als we langs rijden:ahum:
Dat was al te zien toen we de meeting in Houten hadden, dat viel echt positief op, nog mooier was het dat de Alfa/fiat meeting die stomtoevallig naast ons plaatsvond veel minder volk had.

Red Devil
25 februari 2008, 18:51

haha.. jah ik moest wel werken:koffie: maar had totaal geen zin, en hoef nog maar 3 dagen.. (nu nog 2 trouwens. donderdag en vrijdag) en dan ben ik daar weg:2133:
dan zal ik op me werk minder op het forum zijn ivm met nieuwe (vaste) baan:super:

purk
25 februari 2008, 19:41
werken is gezond, laat het over aan de zieken...........................................

!Škoda!
25 februari 2008, 20:57
Ben je FF niet in staat te kijken speert zo'n forum er helemaal vandoor...
Op Zondag ben ik erbij (mits geen andere verplichtingen dan)
Koters laat ik maar thuis (geen zin in "zijn we er al", "hoe lang duurt het?"), Vrouw weet ik nog niet.

Des te meer panne(n)koeken voor ons.... :)

Gieliovd
25 februari 2008, 22:32
Ben je FF niet in staat te kijken speert zo'n forum er helemaal vandoor...
Op Zondag ben ik erbij (mits geen andere verplichtingen dan)
Koters laat ik maar thuis (geen zin in "zijn we er al", "hoe lang duurt het?"), Vrouw weet ik nog niet.

Des te meer panne(n)koeken voor ons.... :)
He, wat? Wie? Waar? Wanneer?

Is er al een datum geprikt ofzo?? Ik dacht dat dit nog helemaal onderin de pijp zat!

Hallo, geef mij ook ff tijd om vrouw en kinderen te regelen, vrij van de baas, plannen, gezondheid... telefoontje met de financier :623:...

Speciale ontheffing krijgen we wel hoor. Allemaal een Skoda vlaggetje en een groene koplamp.

Aanvulling wetboek: indien groene lamp en Skoda vlaggetje aan de rechter voorzijde is geplaatst, colonne niet onderbreken en op de snelweg niet invoegen. De colonne heeft ten allen tijde voorrang van zowel links als rechts.

Ook heeft de colonne speciale parkeervrijstelling in de nabijgelegen straten van het pannekoekenhuis.

Als het er van komt maak ik wel ff wat stickers voor op me auto, gewoon voor die dag :). Ik kan 100 mm breed printen op die labeler en zo lang als ik wil. Hatsee, SKODAFORUM TOURTOCHT 2008 op de flanken :super:

En nou te bed.

joergarms
26 februari 2008, 09:39
Hey Gieliovd, ik wil nog zien of jij die stickers op je deuren plakt. Zou wel een mooie stunt zijn, maar dan ben je dus ook verplicht om de hele dag voorop te rijden he.

Maar voor je geruststelling, er is nog geen datum gezet hoor, dus je kan nog ff zoeken naar vrouw en kinderen:smiley29:

Red Devil
26 februari 2008, 10:34
Als het er van komt maak ik wel ff wat stickers voor op me auto, gewoon voor die dag :). Ik kan 100 mm breed printen op die labeler en zo lang als ik wil. Hatsee, SKODAFORUM TOURTOCHT 2008 op de flanken :super:

En nou te bed.

als jij dat doet, mag je er bij mij ook op bijde zeikanten plakken.. als het er maar weer makkelijk af te halen is:crazy:

Sportline
26 februari 2008, 17:29
Jeetje wat een race tempo hier. 3 dagen niet achter internet geweest en we zijn al weer aardig wat pagina's verder. Maar dat is een goed teken. Ik kom zeker met men Felicia en als het goed is gaat men moeder ook mee. Zei vroeg het ook al of er nog andere vrouwen meegingen met de rit. Waarschijnlijk gaat men pa ook weer mee met zijn Fabia als hij niet hoeft te werken. En over de regels, ik denk dat iedereen wel volwassen geneog is met wat je allemaal mag doen en niet mag doen. Maak het gewoon niet te bond.

Gieliovd
26 februari 2008, 19:47
Hey Gieliovd, ik wil nog zien of jij die stickers op je deuren plakt. Zou wel een mooie stunt zijn, maar dan ben je dus ook verplicht om de hele dag voorop te rijden he.

Maar voor je geruststelling, er is nog geen datum gezet hoor, dus je kan nog ff zoeken naar vrouw en kinderen:smiley29:
Ik voorop rijden? Alstjeblieft niet, ik wil heeeelemaal niet in "the center of attention" staan.

Doe mij maar lekker underdog, past me veel beter.

Ik zal eens kijken voor die stickers :)

Ik weet inderdaad nog niet of het eenvoudig te verwijderen is. Het is vinyl met plaklaag.

edit: Morgen ga ik eens een stukje op de lak plakken en een tijdje laten zitten om te zien wat het doet.

Kensei
26 februari 2008, 19:54
voorlopige tussenstand :xyxthumbs:

1. fabia
2. red devil
3. ik zei de gek (Kensei dus)
4. jeroen doli
5. sportline?
6. octaviabas?
7. glenn?
8. mrbeeswax?
9. nemo?
10. joergams
11. purk?
12. felicia-peter?
13. skodaracer?
14. hetzer?
15. van inkel?
16. skoda?
17. gieliovd

Sportline
26 februari 2008, 20:05
Sportline zowiezo met 1 Felicia

joergarms
26 februari 2008, 21:31
Das al een mooi lijstje, zouden degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan voor zover mogelijk willen doorgeven of ze wel/ niet komen? Dan krijgen we iets meer duidelijkheid in de hoeveelheid mensen.

van inkel
26 februari 2008, 21:33
Das al een mooi lijstje, zouden degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan voor zover mogelijk willen doorgeven of ze wel/ niet komen? Dan krijgen we iets meer duidelijkheid in de hoeveelheid mensen.

Zolang de meeting niet samenvalt met een rally zijn wij van de partij.

Red Devil
26 februari 2008, 23:19
edit: Morgen ga ik eens een stukje op de lak plakken en een tijdje laten zitten om te zien wat het doet.
het hoefd er maar 1 dag op te zitte dan hea? 's ochtends er ff op plakken 's avonds of de volgnde dag er weer af, zou ik denken in ieder geval:)

ik heb dr nu al echt zin in.. hopen ook heeel lekkr warm weer:D

Felicia-Peter
27 februari 2008, 07:55

Onder voorbehoud van datum en tijd.
Tis wel weer dik 200 km. rijden om er te komen voor mij en april is voor mij een drukke maand.

SKODACHAUFFEUR
27 februari 2008, 10:13
Ik neem aan dat het een rit wordt die al op papier staat.
Om te voorkomen dat iedereen dan in een lange rij gaat rijden kun je beter iedereen een routeboek geven en om de 2 minuten laten starten.

Om in een lange rij te rijden vraagt veel ervaring. Want voor dat je het weet rijdt de voorste braaf honderd op de snelweg en de laatst wagen haast 140.

Marcel

joergarms
27 februari 2008, 11:59
De snelweg wilden we sowieso niet opgaan, meer mooie landwegen, bijvoorbeeld een Veluweroute.
Om iedereen helemaal apart te laten rijden lijkt me niet zo leuk, dan is het grote deel van het groepsgevoel weg, maar je kan wel groepen samenstellen van 4 a 5 auto's ofzo.
Al moet ik zeggen, van mij hoeft dat ook niet perse, gewoon lekker gaan en een beetje op elkaar letten moet al voldoende zijn.

Red Devil
27 februari 2008, 12:21
ik ben een keer met een Lancia Delta HPE club mee gereden met een meeting, en die zijn ook een heel eind met zijn alleen achter elkaar gereden.. dat ziet er echt heel vet uit.. en dan gewoon rustig rijden, en een beetje op elkaar wachten enz.

®ol@nd
27 februari 2008, 14:20
Klinkt errug gezellig! :yeah:

Wat mij betreft wil ik ook wel mee, onder voorbehoud van de datum.

purk
27 februari 2008, 18:54
zeg maar welke datum, en dan zeg ik wel of ik kan ja of nee.

Ben namelijk ook druk om een huis te gaan bouwen.

vw125
28 februari 2008, 20:53
Ik ga passen voor een rondrit, de collega skodarijders die me kennen weten dat men Skoda nogal laag bij het asvalt ligt en wil tijdens de rondrit de pret ni bederven door met een slakkengangetje door de landwegentjes te rijden.
Als er ooit nog eens een meeting komt op een vaste plaats ben ik zeker terug van de partij.
Ik wens jullie veel sucses en plezier die dag.
Groetjes Lesley

Gieliovd
28 februari 2008, 22:49
Jammer man!

Het eerste wat wel in mij opkomt, sorry dat ik het zeg... maar wat moet een mens nou met een auto waar je niet mee kunt rijden?

Het kan er fabuleus uitzien en op de autobaan geweldig rijden, maar we wonen wel in Nederland met gemiddeld 1,4 drempels per vierkante kilometer.

Anyways je hoeft je niet te verantwoorden hoor, tis gewoon iets dat mij opvalt.

octaviabas
28 februari 2008, 23:51
maar hij niet :D

Fabia
28 februari 2008, 23:54
Dit is toch de auto waarover het gaat?

purk
29 februari 2008, 08:04
yep. volgens mij wel

Red Devil
29 februari 2008, 08:56
jah zker.. en dies echt wel laag;)

Glenn
29 februari 2008, 15:28
het probleem is wat ik van de nederlandse wegen ken is dat ze er van die waanzing hoge en of korte drempels leggen.

@ vw 125 op hoe veel cm is de bodemplaat wat het is ook een 1.9 tdi ?

joergarms
29 februari 2008, 15:37
werkt er hier toevallig iemand bij een grondverzetbedrijf?? Misschien dat die persoon de route even voor kan gaan met een bulldozer en de boel vlakken:smirk:

Wel jammer dat die dikke Octavia niet mee gaat, was echt een mooie kar.

Gieliovd
29 februari 2008, 15:53
Een hele mooie velgen + banden, ik heb ze nog op de foto staan in close-up :)

Fabia
29 februari 2008, 17:10
Maar als je dan niet mee kan omdat je auto niet over drempels kan wat is dan in hemelsnaam de lol van die velgen en verlagen. Alleen de looks:crazy:?

Glenn
29 februari 2008, 17:25
ik vind gewoon dat het in belgie beter lukt laag te rijden dan in nederland

er zijn regels over de afmetingen van de drempels te hoog of te steil dan moeten ze her aangeld worden.

En drempel zijn zeer slecht voor de c02 uitstoot

nu genoeg oftopic weer over de meeting maar

Gieliovd
29 februari 2008, 18:03
Ik vind drempels ook triest... k*tdingen, elke keer koppelen... bop bop, gas..

Maarja, het haalt de snelheid eruit.

Sommige woonbuurten waar ik wel eens kom met werken, daar heb je gewoon 20 SUPER stijle drempels voor je thuis bent... wordt je toch GEK van!

Exciter
29 februari 2008, 19:47
Gaat het hier nog over de meeting, of is het nu een drempeldraadje (waar we overigens al een paar van hebben...)?

!Škoda!
29 februari 2008, 21:53
Het gaat over de meeting....
Daar ben ik bij, tenzij de datum mij niet schikt (weekend na 9 mei niet, verder alleen "onverwachte" dingen)

danny2411
1 maart 2008, 19:14
waneer en waar is er weer een meeting wil het graag weet en vriedelijke groet danny

Fabia
2 maart 2008, 00:13
is nog niet bekend maar zodra we het weet staat het op dit forum

Gieliovd
2 maart 2008, 18:25
Gaat het hier nog over de meeting, of is het nu een drempeldraadje (waar we overigens al een paar van hebben...)?
Sorry Exciter.... het was redelijk ontopic gezien we over de locatie, wegstatus etc. spraken in het kader van de meeting/trip :)

Sportline
15 maart 2008, 15:54
Ik hoop dat de meeting over 3 maand is want in die tussen tijd krijgt mijn Felicia een behandeling aan de achterklep. De klep word aangepast en er komt een spoiler boven op. Geen picknick tafel maar een net beschaafd spoilertje. De klep word compleet ontroest en zal opnieuw gespoten worden in zwart metallic. Dus wacht nog ff met de meeting! Foto's zullen volgen als het geheel af is. Er zullen nog meer plannen volgen maar die komen nog

Nederlands eerste show Felicia word gemaakt! Pas maar op Golfjes, Corsa'tjes en nog vele anderen

joergarms
15 maart 2008, 23:13
Vol verwachting klopt ons hart..........
Ik ben heel benieuwd, wordt de klep ook helemaal strak?

Sportline
16 maart 2008, 13:18
De klep word niet helemaal dicht, dus het kenteken blijft op dezelfde plek maar de plastic rand die er boven zit waar het slot in zit zal worden verwijderd. Dat gedeelte wordt glad gemaakt en het Skoda logo gaat er af. Zit net 4 maand een nieuw logo op en er zit nu al vocht achter. Heb er nu genoeg van dus weg met dat logo.

nemo
20 maart 2008, 16:06
Op de Skodahyves staat dat de meeting half april is!
Hoe staat het daarmee??

joergarms
21 maart 2008, 18:27
Op de Skodahyves staat dat de meeting half april is!
Hoe staat het daarmee??

Dat bericht heb ik gepost, het is nog geen vaste datum maar meer een indicatie. Maar vorlopig blijft het daar nog bij.

Hetzer
21 maart 2008, 19:48
laat het eerst maar eens wat mooier weer worden, dan de afgelopen dagen!;)

Fabia
21 maart 2008, 20:21
Absoluut en als je ziet wat we nog gaan krijgen de komende dagen.................

johann
30 maart 2008, 00:28
Snel een datum prikken mensen, dan pak ik ff mn agenda erbij...

joergarms
30 maart 2008, 10:09
We moeten toch eens proberen om spijkers met koppen te gaan slaan.
Wat zijn jullie voorkeuren voor de datum?? Liefst wel op zondag, andere dagen ben ik er sowieso niet bij vanwege mijn job.
Als we nu eerst eens een datum zien te prikken eind april, begin mei, dan kunnen we daarna gaan kijken hoe we de invulling doen.
Zondag 27 april, zondag 4 mei, het zijn zomaar willekeurige zondagen, iemand anders nog ideetjes?

Hetzer
30 maart 2008, 12:10
We moeten toch eens proberen om spijkers met koppen te gaan slaan.
Wat zijn jullie voorkeuren voor de datum?? Liefst wel op zondag, andere dagen ben ik er sowieso niet bij vanwege mijn job.
Als we nu eerst eens een datum zien te prikken eind april, begin mei, dan kunnen we daarna gaan kijken hoe we de invulling doen.
Zondag 27 april, zondag 4 mei, het zijn zomaar willekeurige zondagen, iemand anders nog ideetjes?

Ik zeg dan op 04-mei, dat is de zondag na de hemelvaart en voor bevrijdingsdag, dus dan zullen er ook wel veel mensen een lang weekend hebben, ik tenminste wel!!

joergarms
30 maart 2008, 12:40
ik ga daarin mee!! 4 mei, wie nog meer??

Sportline
30 maart 2008, 12:45
Op 4 mei kan ik ook alleen men pa die heeft dan hele late dienst dus die zal niet aanwezig zijn met zijn Fabia Combi. Maar ik ben er dan wel, of de klep dan af is weet ik niet maar dat zien we dan wel.

Hetzer
30 maart 2008, 13:00
Dus tot zover de Meeting/Dagtocht op 04-MEI

deelnemers;

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline

svp zelf even aanvullen

Fabia
30 maart 2008, 15:07
Het is wel dodenherdenking die dag. Ik weet nog niet of ik mee ga.

cvegreen
30 maart 2008, 15:44

Ik dacht dat dit op 1 November viel ?

Fabia
30 maart 2008, 16:46
In nederland valt de dodenherdenking op 4 mei en is 5 mei bevrijdingsdag.

van_der_P
30 maart 2008, 17:27
Ik dacht dat dit op 1 November viel ?

Dat is allerheiligen, Dat heeft niets met de oorlog te maken.

van_der_P
30 maart 2008, 17:41
Dus tot zover de Meeting/Dagtocht op 04-MEI

deelnemers;

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline

svp zelf even aanvullen

4. van der P (in principe wel)

Gieliovd
30 maart 2008, 18:40
Tjaaaaaaa.... dat duurt nog zo'n tijd!!

Ik kan echt niet zeggen of ik dan op dat moment tijd heb. Ik zit dan midden in de afronding van mijn afstuderen ook.

Tevens werk ik op zondag vaste prik.

Maar goed, daar kan ik vrij van nemen. Ik weet het echt nog niet hoor. Ik ga geen dingen roepen over een ruime maand.

Zou het leuk vinden, dat wel!

DJNeO
30 maart 2008, 19:29
heey...

T lijkt me wel weer eens een keertje leuk om een echte skoda meet bij te wonen... kan ik iedereen tenslotte jaloers maken met mijn dikke FoFo... :yeah: :cheer: maar weet niet hoelaat mijn vliegtuig land vanuit athene... dus als ik de mogelijkheid heb... dan ben ik erbij, anders moet ik wachten tot een volgende keer...

Hetzer
30 maart 2008, 20:03

klopt , maar ik neem aan dat we het s'middags houden en dan zijn we allemaal weer ruim voor acht uur s'avonds thuis!

Dus tot zover de Meeting/Dagtocht in de middag op 4 mei

deelnemers;

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline
4. van der P (OVB)

purk
30 maart 2008, 20:06
als we daarvan uitgaan dan denk ik dat ik ook wel mee ga. maar beloof nog niks ivm verkoop van mijn huis en de daarbij komende onverwachts snelle verhuizen.

van inkel
30 maart 2008, 20:59
Count me in. (heb wel moeten beloven dat we eindigen bij het pannekoekenhuis, of bij de Mac.)

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.

Skoda4x4
31 maart 2008, 04:54
Heb da weekend nacht en is op zondag ook nog jumping, moet daar met zoon en paard naartoe. Moest da niet doorgaan, dan zou ik eventueel nog wel komen.
Is al geweten waar, vind dat preies ni terug.

DJNeO
31 maart 2008, 08:58
moet ik me zelf natuurlijk wel in t lijstje zetten...

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)

Felicia-Peter
31 maart 2008, 09:10
1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
7. FeliciaPeter (zeer waarschijnlijk)

Ik wil jullie autos wel eens in real live zien en wat ervaringen delen.

joergarms
31 maart 2008, 09:12
Tot nu toe 7 deelnemers, ik meen dat er op de Skodahyves ook gegadigden waren.
Ff heel iets anders, waar is Kensei, ik hoor helemaal niets van hem??

van_der_P
31 maart 2008, 10:19
Is al bekend waar het een en ander plaats zal hebben, en wat we gaan ondernemen ?

joergarms
31 maart 2008, 12:25
We willen een combinatie van een meeting, tourrit en afsluiting met ergens uit eten zie te realiseren.
Waar, weten we nog niet precies, maar voor een tourrit moet je wel een beetje een mooie omgeving hebben, mooi landelijk, rustige wegen, enz.
Ik zeg; de Veluwe o.i.d.
Andere ideetjes??

jeroen doli
31 maart 2008, 12:35
ik ga zkr niet komen op 4 mei dan zit ik in valkenburg :P op vakansie dus ja
jmmr of jullie moet en het verschuiven naar 18 mei of naar :P 17 april (A)
wat niet zal gebeuren denk ik maar ja .

gr jeroen

Sportline
31 maart 2008, 18:08
Even een lijste gemaakt waar men naam wel goed op staat.

1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)

Kensei
31 maart 2008, 19:51
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
8. Kensei (O2 + Fab2 (als die binnen is ;) )

nemo
1 april 2008, 11:02
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
9. Nemo (OVB)

Hetzer
1 april 2008, 13:38
Is al bekend waar het een en ander plaats zal hebben, en wat we gaan ondernemen ?

ik geloof dat Kensei , ook nog wel een mooi route wist door de Betuwe..

Roel
1 april 2008, 22:16
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
9. Nemo (OVB)
10. Roel (ook OVB ivm mei vakantie van de kids)

Red Devil
1 april 2008, 22:34
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
9. Nemo (OVB)
11. Red Devil

Fabia
4 april 2008, 22:11
Ik zat net op de voorpagina van het forum te kijken en daar staat bij: Evenementen voor de komende 14 dag(en) Skoda Meeting/Toerrit: 4 april 2008 Dat lijkt mij niet juist. Ik weet niet hoe dat verandert moet worden.

octaviabas
4 april 2008, 22:57
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
9. Nemo (OVB)
11. Red Devil
12. Bas, (ovb eigen vakantie in mei en locatie)

purk
5 april 2008, 15:42
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
9. Nemo (OVB)
11. Red Devil
13. Purk, ( ovb, ivm snelle verhuizing)

Sportline
6 april 2008, 11:02
Is er iets bekend wat we gaan doen, Route? Waar we beginnen en de tijd?

1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
8. Kensei (O2 + Fab2 (als die binnen is )
9. Nemo (OVB)
11. Red Devil
13. Purk, ( ovb, ivm snelle verhuizing)

joergarms
6 april 2008, 13:06
Nee er is verder nog niets bekend, maar qua inhoud zal het wel ongeveer een meeting met aansluitend een route gevolgd door een restaurantstop zijn.
Wie zich geroepen voelt en misschinen ervaring heeft met het opzetten van een route, ga vooral je gang.
Misschien wel handig om onderling even te overleggen wat voor afstand we willen afleggen?
Ik kan helaas weinig organiseren, heb 'n huis gekocht, bruiloft voorbereiden, bezig met cursus en wil zo af en toe ook nog slapen:)

Sportline
6 april 2008, 13:25
Volgens mij had Jeroen doli thuis nog ritten liggen die hij eerder reed met een kever klub dacht ik. Hopelijk heeft hij meer info!

Hetzer
8 april 2008, 09:44
hmm, voorlopig zijn er van de 13 nog een flink aantal OVB, we moeten denk ik wel met wat meer mensen komen, om er een geslaagde dag van te maken.

nemo
8 april 2008, 10:04
Het is idd nog vrij weinig.
Ik weet nog niet of ik kom (misschien moet ik werken) en het hangt ook af waar het is.

Felicia-Peter
8 april 2008, 10:09
Afstand is ook mijn probleem.
Ik ben aan het sparen voor 15" lmv....dus elke cent die ik kan besparen is welkom.
Maar een meeting is wel dusdanig leuk dat ik he wel graag wil.

nemo
8 april 2008, 11:18
Afstand is ook mijn probleem.
Ik ben aan het sparen voor 15" lmv....dus elke cent die ik kan besparen is welkom.
Maar een meeting is wel dusdanig leuk dat ik he wel graag wil.

Idd, daar zit ik ook mee. Ik ben aan mijn motorrijbewijs begonnen dus dat kost centen, maar eenmeeting lijkt me erg leuk.

Okki
8 april 2008, 11:39
Als het lekker weer is, ga ik die dag wellicht lekker motorrijden....................................... ..............op de Veluwe!

Red Devil
8 april 2008, 12:24
Idd, daar zit ik ook mee. Ik ben aan mijn motorrijbewijs begonnen dus dat kost centen, maar eenmeeting lijkt me erg leuk.

Meeting is idd leuk!!! je moet er wel wat voor over hebben.. en gezellig is het altijd.. je komt altijd weer leuke/nieuwe dingen tegen:)

nemo
8 april 2008, 12:58
Meeting is idd leuk!!! je moet er wel wat voor over hebben.. en gezellig is het altijd.. je komt altijd weer leuke/nieuwe dingen tegen:)

De vraag is of het ook een gezellige afstand is vanuit DH..

Red Devil
8 april 2008, 13:41
als je maar een gezellig bijreider mee neemt komt alles goed weet ik uit ervaring:p

Wallie
8 april 2008, 18:33
Hmmm, ik ben aan 't oefenen voor de Nijmeegse 4daagse, en ga 4 mei al 50km lopen.... mocht dat veranderen kom ik ook... :D

joergarms
8 april 2008, 18:43
De vraag is of het ook een gezellige afstand is vanuit DH..
Den Haag?? Ach joh, ff uurtje sturen op de A12 en je bent er al zo'n beetje.
En daarna wacht je dan een warm onthaal.

van_der_P
8 april 2008, 18:51
Het zal toch ergens in het midden van het land moeten zijn. Centraal, ter hoogte van ongeveer Utrecht dat zijn dan toch nog +/- 150 km voor mij.

makkie07
8 april 2008, 19:21
14. makkie07

Fabia
8 april 2008, 19:22
Euuuh, geheim taal?:ahum: Sorry, het kwartje viel wat later. Ikke begrijp nu.

makkie07
8 april 2008, 19:24
Euuuh, geheim taal?:ahum:
ja sorry ging even niet goed. ik bedoelde dat ik als 14de mee ging met de meeting.

Fabia
8 april 2008, 19:25
Op het moment dat ik het bericht poste viel bij mij het kwartje. Dus vandaar mijn reactie daarachter.

makkie07
8 april 2008, 19:36
Euuuh, geheim taal?:ahum: Sorry, het kwartje viel wat later. Ikke begrijp nu.

Op het moment dat ik het bericht poste viel bij mij het kwartje. Dus vandaar mijn reactie daarachter.

geeft niks kan de beste overkomen.
maar ik ben van de partij :473: ik hoop dat er nog meer forum leden bij komen lijkt me wel gezellig:yeah:

van inkel
8 april 2008, 20:51
Nieuwe tussenstand

1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
8. Kensei (O2 + Fab2 (als die binnen is )
9. Nemo (OVB)
11. Red Devil
13. Purk, ( ovb, ivm snelle verhuizing)[/quote]
14. makkie07

Felicia-Peter
8 april 2008, 22:00
Maak er maar 13 van.
Ik heb besloten niet te gaan.
Voor mij is het heen en terug rijden alleen al zeker 400km.
Tel daarbij op de rit zelf enzovoort.
En dat alles voor slechts 14 deelnemers.
Die centen stop ik liever in mijn potje nieuwe lmv

Sportline
10 april 2008, 17:35
Ik krijg het vermoeden dat er niet zo heel veel interesse is als je vergelijkt met de vorige keer. Hier onder heb ik het aantal deelnemers eens onder elkaar gezet, is het wel eens bekend onder de forumers dat er een meeting is of is het de dag waarop het valt niet goed ofzo dat niemand kan of ....

2007:
1. Vroomster
2. Joergarms
3. Red Devil
4. Fabia
5. Daniel
6. Purk
7. Gieliovd
8. Roel
9. Hetzer
10. VW125
11. Wallie
12. Sportline
13. Ericb
14. Axe
15. Exciter
16. Maarten2xrs
17. Richyk
18. Danny
19. Skoda4x4
20. Tomcat?
21. Kensei

2008:
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P?
5. van Inkel.
6. DJNeO?
7. Kensei
8. Nemo?
9. Roel?
10. Red Devil
11. Bas?
12. Purk?
13. makkie07

joergarms
10 april 2008, 18:58
de animo lijkt inderdaad niet erg groot te zijn, moeten we een andere datum kiezen?? Moet het programma verder uitgewerkt worden??

Hetzer
10 april 2008, 19:09
Ik denk wel dat er een programma moet komen, ik bedoel wie organiseert er nu iets, Jeroen Doli is tzt de poll begonnen???? IK wil ook best een tour-rit in elkaar gaan sleutelen, geen probleem maar daar heb ik dan wel meer tijd voor nodig ,en word hij gehouden in zuid-holland/zeeland.

anyway, misschien dat er inderdaad sowieso een andere datum moet komen, ik bedoel je moet wel denk ik, zo'n 20 a 25 deelnemers hebben (niet OVB).

maar dat is natuurlijk mijn mening :smirk:

Sportline
10 april 2008, 19:20
Ik ben het helemaal met Hetzer eens, persoonlijk lijkt het mij verstandiger om het nog ff uit te stellen zodat we wat meer tijd hebben voor het maken van een tourrit, dat we het nog meer bekender maken op andere site's en dat er meer animo is zodat we een mooiere stoet Skoda's achter elkaar krijgen. Over de plaats moeten we maar ff kijken waar de tourrit word gehouden.

Gieliovd
10 april 2008, 20:24
Ik mag best in het rijtje komen, maar dan wel onder voorbehoud! Ik kan zoals gezegd echt niet aangeven of dat gaat lukken.

Hetzer
11 april 2008, 07:56
Ik krijg het vermoeden dat er niet zo heel veel interesse is als je vergelijkt met de vorige keer. Hier onder heb ik het aantal deelnemers eens onder elkaar gezet, is het wel eens bekend onder de forumers dat er een meeting is of is het de dag waarop het valt niet goed ofzo dat niemand kan of ....

2007:
1. Vroomster
2. Joergarms
3. Red Devil
4. Fabia
5. Daniel
6. Purk
7. Gieliovd
8. Roel
9. Hetzer
10. VW125
11. Wallie
12. Sportline
13. Ericb
14. Axe
15. Exciter
16. Maarten2xrs
17. Richyk
18. Danny
19. Skoda4x4
20. Tomcat?
21. Kensei

2008:
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P?
5. van Inkel.
6. DJNeO?
7. Kensei
8. Nemo?
9. Roel?
10. Red Devil
11. Bas?
12. Purk?
13. makkie07

daar kan je wel eens gelijk in hebben, trek daar nog eens de OVB mensen van af en dan houd je er dan een stuk of 9 a 10 over, dat is echt te weinig.

octaviabas
11 april 2008, 08:14
18 mei kan ik sowieso niet.
Megameeting 2008 * 18-05-2008 (http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191542)

Hetzer
11 april 2008, 08:23
18 mei kan ik sowieso niet.
Megameeting 2008 * 18-05-2008 (http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191542)

kijk dat bedoel ik bijna 500 deelnemers, dat begint er op te lijken!

octaviabas
11 april 2008, 08:52
:ot: dat is nog niets...
vorige jaar waren (mede door het mooie weer) +1500 (vlgns de politie)

Red Devil
11 april 2008, 11:45
off topic: dat is echt vet:P misschein als ik tijd en zin heb ik kom ik wel ff bij de mega meeting kijke.. woon immers in veenendaal;)

on topic: hoop wel dat er wat meer mensen komen bij de skoda meeting/tour..

Glenn
11 april 2008, 14:36
is er al iets van een datum gekend?

Red Devil
11 april 2008, 18:27
is er al iets van een datum gekend?
was het niet iets van 11 mei? als ik me goed kan herinneren?
als ik het fout heb zeg het dan:D

Glenn
11 april 2008, 20:31
ok dan ben ik net op verlof

wel naar de nurburgring dus ook wel goed

van inkel
11 april 2008, 21:28
Is het geen optie om een enquête te houden voor een datum voor de Skoda meeting, je moet dan wel op meerdere datums kunnen stemmen. Dan kun je kijken of er voor een bepaalde datum voldoende opkomst is.

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6081

vw125
13 april 2008, 12:12
Ik wil geen spelbreker zijn maar zou het niet beter zijn dat we gewoon terug een skodameeting organiseren ipv een rondrit, als je de lijst beziet van Sportline dan lijkt de intresse minder dan met de meeting van vorig jaar en die vond ik eigenlijk best gezellig.
Het is maar een voorstelletje he.

Grtz vw125

purk
13 april 2008, 14:22
Van mij mag het ook zonder tourrit, een beetje praten en weer gaan.

Is het niet verplicht.

Okki
13 april 2008, 14:40
Lijkt mij een goed idee. Een toertocht met meer(dere) leden is lastig te organisteren. Ik vond het even praten met diverse leden na de PON dag verleden jaar ook erg leuk.

Met mooi weer ergens afspreken, zonnetje aan, picknick mandje mee...je dat lijkt me wel wat.

purk
13 april 2008, 22:22
kunnen we misschien toch gewoon de 4e aanhouden voor de liefhebbers, de zelfde plek als vorig jaar?

beetje kletsen en kijken, ff wat drinken en als je er genoeg van hebt ga je weer.

maarten2xrs
13 april 2008, 22:30
lijkt me een goed plan.

Gieliovd
13 april 2008, 23:11
Lijkt mij een goed idee. Een toertocht met meer(dere) leden is lastig te organisteren. Ik vond het even praten met diverse leden na de PON dag verleden jaar ook erg leuk.

Met mooi weer ergens afspreken, zonnetje aan, picknick mandje mee...je dat lijkt me wel wat.
Je brengt het mooi Okki.

We zetten het zonnetje wel even aan :623:

:aangenaam:

joergarms
14 april 2008, 13:50
Ik ben voor beide dingen in, een meeting of een tourrit, als we maar gewoon gezellig met mede skodarijders onder elkaar ff wat te praten hebben, dan is het toch goed?

Felicia-Peter
14 april 2008, 14:22
Ik kan me ook wel vinden in zonder toerrit.

nemo
14 april 2008, 14:45

Komt voor mij ook beter uit!
En Gieliovd komt misschien ook, yay!

octaviabas
14 april 2008, 14:48
idem (extra tekst ivm de 10letter regel)

cvegreen
14 april 2008, 15:11

Zien we hier grote vrienschap ? :xyxthumbs:

joergarms
14 april 2008, 19:43
Zien we hier grote vrienschap ? :xyxthumbs:

daar hebben we www.lexa.nl voor he!!:529:

Maar hartstikke leuk dat jullie blij zijn met elkaars komst, haha.

Fabia
14 april 2008, 20:52
:ot: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en heel veel succes met het behalen van CE. Ik kan je dat echt aanraden het is zo gaaf om op een trekker opleggercombinatie te rijden.

van inkel
14 april 2008, 20:55

Moeten we een nieuwe pol opzetten?

verschiilende datums
wel of geen toerrit
locatie.

Felicia-Peter
14 april 2008, 21:00
Lijkt me goed.

van inkel
14 april 2008, 21:38
Nieuwe poll is online.

Nu wel stemmen hé.

Gieliovd
14 april 2008, 23:09

Zien we hier grote vrienschap ?

daar hebben we www.lexa.nl (http://www.lexa.nl) voor he!!:529:

Maar hartstikke leuk dat jullie blij zijn met elkaars komst, haha.

:blush:

:ooo:

Wat wordt ik hier gevleid!

Ervaring met Lexa, Joër? Schrijf eens een succesverhaal!

Nou, nou, nou ik ben er opgelaten van :winkie:

Ik zal kijken hoe en wat! Ik heb een beetje moeite met plannen gezien ik eind mei mijn stage afronden moet, begin juni moet presenteren en verdedigen, nog veel moet doen en veel onzekerheden heb.

Nu te bed, morgen om 6 uur eruit en op de motor (niet mijn eigen) te werk, auto staat bij de dealer.

joergarms
15 april 2008, 18:15
@ Fabia, inderdaad :ot:, maar bedankt, ik heb er veel zin in joh!!

@ Gieliovd, nee totaal geen ervaring met Lexa, mijn verloofde ontmoette ik namelijk in mijn eigen dorp, 150 meter van mijn huis. Dus tsja, geen idee hoe succesvol Lexa kan zijn:icon_smile_question:icon_smile_question

Gieliovd
15 april 2008, 19:49
Je moet het maar net treffen, zo zie je maar!

Begrijp ik nu dat je een nieuwe baan hebt? Ben je weg bij de meubelzaak?

BlackO2
16 april 2008, 23:00
is er al een datum geprikt :ahum:

van inkel
16 april 2008, 23:05
Zoals het er nu uitziet wordt het een meeting in Nederland op zondag 29 juni.
Maar er kan nog gestemd worden.

Okki
17 april 2008, 08:50
Weet nog niet of ik kan, maar ik zet hem vast dun met potlood in de agenda.

octaviabas
17 april 2008, 10:03
ik ook

ligt eraan hoe brak ik ben..
de zaterdag ervoor is de TT :super:

pattyboy
23 april 2008, 21:56
hoi ik ben net nieuw ,snap er nog niks van .
wilde graag ff weten wanneeer er een skoda meeting is ,en waar ,graag info ,mvg

van inkel
23 april 2008, 22:06

Je kunt nu nog stemmen voor wanneer, waar en wat. zie voorpagina.

Als er genoeg skodafielen komen gaan we iets organiseren.

Okki
23 april 2008, 23:18

Welkom :471: , ennnne......wij snappen er ook nog niets van. Vandaar dit Forum :shocked:

pattyboy
23 april 2008, 23:36
Je kunt nu nog stemmen voor wanneer, waar en wat. zie voorpagina.

Als er genoeg skodafielen komen gaan we iets organiseren.

nou graag in het noorden ,

van inkel
24 april 2008, 20:26
nou graag in het noorden ,
Wel ff stemmen:grin:, dan weten we iets meer.

http://www.skodaforum.nl/board/poll.php?do=showresults&pollid=35

Glenn
8 mei 2008, 18:16
hoe zit het nu volgens de pol is het

Zondag 1 juni meeting in nederland
laten we ons hier aan houden

purk
8 mei 2008, 19:36
ik ben van de partij

joergarms
8 mei 2008, 20:37
Ik kan niks beloven, die vrijdag ervoor krijgen wij de sleutel van ons huis. Met een beetje pech/ geluk ben ik dan aan het rommelen in huis.
Anderzijds wil ik ook wel graag langskomen.
Kunnen we de meeting niet ergens bij Arnhem plaatsen, dan kom ik wel ff buurten, of jullie bij mij/ ons:D

jeroen doli
9 mei 2008, 09:30
hoe zit het nu volgens de pol is het

Zondag 1 juni meeting in nederland
laten we ons hier aan houden

zondag 1 juni ben ik er bij hopelijk is die dan verlaagt en liggen de andere wielen er onder :cheer:

laat maar weten waar zullen we het ongeveer in het midden van het land doen ?

vw125
9 mei 2008, 21:50
Ik ga proberen aanwezig te zijn, vond het vorig jaar best leuk.

Grtz vw125

Fabia
9 mei 2008, 22:11
In principe kom ik ook. Het was erg gezellig de vorige keer.

pattyboy
9 mei 2008, 23:39
wens jullie veel plezier ,en goed weer:yeah::yeah:

EdK
10 mei 2008, 14:04
Wens jullie ook veel plezier toe !!
Zit lekker op het wad te vissen !!
Met een hengel en een vlieger !!

joergarms
10 mei 2008, 17:33
Ik ben nog in overweging, hangt gewoon heel erg af van de tijd, lokatie enz.
Ik hoop wel dat ik kan, vorige keer was echt leuk, mooie grote groep en gezellig staan praten met iedereen.

Sportline
10 mei 2008, 19:22
Jongens een klein vraagje, kan het misschien het weekend er op ook? Zaterdag 31 mei gaat men auto naar de spuiter voor de achterklep en een spoiler en een andere gril. Op zaterdag 7 juni kan ik hem weer ophalen want dan is de verf droog en is alles gemonteerd. Zondag 8 juni zou prachtig zijn maar als dat niet kan, helaas. Dan tot de volgende keer! Dan ben ik er zeker! (als men auto dan maar niet weer bij de spuiter staat voor het veranderen van men bumpers)

Red Devil
10 mei 2008, 20:42
Jongens een klein vraagje, kan het misschien het weekend er op ook? Zaterdag 31 mei gaat men auto naar de spuiter voor de achterklep en een spoiler en een andere gril. Op zaterdag 7 juni kan ik hem weer ophalen want dan is de verf droog en is alles gemonteerd. Zondag 8 juni zou prachtig zijn maar als dat niet kan, helaas. Dan tot de volgende keer! Dan ben ik er zeker! (als men auto dan maar niet weer bij de spuiter staat voor het veranderen van men bumpers)

heej.. je vader reed toch ook in een skoda fabia combi? neem je die toch gewoon mee..!!;)
ik zal er ook zeker bij wezen!!

Sportline
10 mei 2008, 20:53
Ik heb geen idee of ik dat voor elkaar krijg, haha anders neem ik de honden wagen van men ma mee! Die hebben jullie ook nog nooit gezien, zo'n mooie donkergroene Skoda Felicia onder de deur deuken en krassen. haha strak plan, ik ben er ook maar niet met de getunde Felicia.

joergarms
11 mei 2008, 08:57
Ik heb geen idee of ik dat voor elkaar krijg, haha anders neem ik de honden wagen van men ma mee! Die hebben jullie ook nog nooit gezien, zo'n mooie donkergroene Skoda Felicia onder de deur deuken en krassen. haha strak plan, ik ben er ook maar niet met de getunde Felicia.

Zeg maar een echte retro felicia:shocked:

Felicia-Peter
13 mei 2008, 08:34
Ik ben er bij!
Voor zover ik weet heb ik verder niks.

jeroen doli
13 mei 2008, 11:15
ik ben ook zkr van de partij.

maar wat is de datum en waar ?

Sportline
13 mei 2008, 16:48
Skoda Meeting in Houten op zondag 1 juni

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8.

Aanvullen maar!!

Glenn
13 mei 2008, 16:53
Bedankt sportline gewoon aan de datum houden

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn

Aanvullen maar!

octaviabas
13 mei 2008, 17:40
in "mijn"dorpje...

moet ik toch eigenlijk bij zijn.. , toch maar eens trachten dan ook de audio af hebben

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas

Kensei
13 mei 2008, 18:08
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)

Sportline
13 mei 2008, 18:27
Netjes jongens, dit begint er al op te lijken. Hup hup, aanvullen maar!!!

Fabia
13 mei 2008, 19:25
Ben benieuwd of we nu weer van zulke leuke goodies krijgen.

Hetzer
13 mei 2008, 19:45
Ben benieuwd of we nu weer van zulke leuke goodies krijgen.

ik ook!!, want ik ben er 1 juni helaas niet bij, ik moet slechts 1 weekend per jaar werken, jawel dat van de eerste juni!!! :407::407::407::407:

joergarms
13 mei 2008, 20:26
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
11. Joër Garms (onder voorbehoud):crazy:

Fabia
13 mei 2008, 21:41
ik ook!!, want ik ben er 1 juni helaas niet bij, ik moet slechts 1 weekend per jaar werken, jawel dat van de eerste juni!!! :407::407::407::407:

En als je nu zegt dat je een hele belangrijke, gewichtige, zwaarwegende, niet uit te stellen meeting hebt?

van inkel
13 mei 2008, 21:53
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
12 Van Inkel :xyxthumbs:

Kom jongens en meiden aanmelden.

Felicia-Peter
14 mei 2008, 08:10
En wat gaan we doen in Houten?
Ergens op een terras zitten o.i.d?
En is er ook een adres bekend waar we dan komen(wel handig voor de StomStom)

jeroen doli
14 mei 2008, 08:17
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
12 Van Inkel :xyxthumbs:

Kom jongens en meiden aanmelden.

gaat nog wel aardig de goeie kant op :)

jeroen doli
14 mei 2008, 08:26
En wat gaan we doen in Houten?
Ergens op een terras zitten o.i.d?
En is er ook een adres bekend waar we dan komen(wel handig voor de StomStom)

koel box achter in en daar paar biertjes in zetten :P
zal het worden denk ik :super:

of hebben we andere plannen ?

octaviabas
14 mei 2008, 13:46
oude dorp... wordt een probleem met parkeren , wel terrasje..
anders uitwijken naar Big Daddy's in N'gein

Meeste meetings in houten worden op het industr. Doornkade gehouden
soms ookwel op het dak , bij de duwboot, maar die wordt tegenwoordig afgesloten

Felicia-Peter
14 mei 2008, 15:46
Is ergens op de Veluwe niet beter?
Bier lijkt me trouwens niet zo'n goed idee, de meesten moeten nog rieën natijds :winkie:

jeroen doli
14 mei 2008, 16:04
Is ergens op de Veluwe niet beter?
Bier lijkt me trouwens niet zo'n goed idee, de meesten moeten nog rieën natijds :winkie:

1 biertje kan wel toch :2133:

is ook goed maakt mij niks uit kunnen het ook bij mij in het drop doen plek zat,

mooi kasteel op de achter grond enzo.

gr jeroen

octaviabas
14 mei 2008, 16:08
bij het kasteel.. dat kan ,

het terras op de Burgemeester Jonkheer H van Den Boschstraat (http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Burgemeester+Jonkheer+H+van+Den+Boschstraat,+Ame rongen+Utrechtse+Heuvelrug,+Utrecht,+Nederland&jsv=111&sll=51.999114,5.463064&sspn=0.001149,0.002511&ie=UTF8&oi=geospell&ct=clnk&cd=1&geocode=0,51.999696,5.458018) zal wat krapjes worden :-)

jeroen doli
14 mei 2008, 18:33
bij het kasteel.. dat kan ,

het terras op de Burgemeester Jonkheer H van Den Boschstraat (http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Burgemeester+Jonkheer+H+van+Den+Boschstraat,+Ame rongen+Utrechtse+Heuvelrug,+Utrecht,+Nederland&jsv=111&sll=51.999114,5.463064&sspn=0.001149,0.002511&ie=UTF8&oi=geospell&ct=clnk&cd=1&geocode=0,51.999696,5.458018) zal wat krapjes worden :-)

ja dat wel maar voor het kasteel dat is groot zat staat op donderdag altijd de makrt als je het daar niet kwijt kan weet ik niet met hoeveel auto's je wil komen :P

octaviabas
15 mei 2008, 10:22
of meer in het midden van het land

Stand Nulde (http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.269155,5.537753&spn=0.018278,0.040169&t=h&z=15)

al is er een grote discussie over het midden van NL (http://www.hotspotholland.nl/ge_middelpunt_nederland.php)

Felicia-Peter
15 mei 2008, 10:41
Vind ik ook prima.
Het midden van het land is toch Lunteren?

octaviabas
15 mei 2008, 10:56
daarom staat er ook "meer"in het midden :grin:

Felicia-Peter
15 mei 2008, 11:17
Scheelt voor mij wel weer wat kilometers.
Houten is ruim 200, dus iets minder vind ik niet erg :aangenaam:

jeroen doli
15 mei 2008, 11:40
Scheelt voor mij wel weer wat kilometers.
Houten is ruim 200, dus iets minder vind ik niet erg :aangenaam:

Hoeverlaken bij het Tiroler restaurand.
valk langs de snelweg groot parkeer terijn,

en voor de genen die nog zin hebben om wat te eten kunnen het daar ook doen voor niet te veel geld.

http://www.tirol-hoevelaken.nl/

gr jeroen

Felicia-Peter
15 mei 2008, 12:09
Ik stem voor strand Nulde.

Sportline
15 mei 2008, 14:32
mij maakt het niets uit waar het is, ik kom wel. Als het maar wel beslist is voordat de meeting is. De vorige keer op de meeting hadden we 14 auto's. Komen we dit keer overheen? Komt onze drukke webmaster ook nog of heeft hij geen tijd?

Tussen stand:
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
11. Joër Garms (onder voorbehoud)
12 Van Inkel

Felicia-Peter
15 mei 2008, 15:37
Zolang ik er niet meer als circa 200 km. voor hoef rijden kom ik zeker ook.
Dus nou niet snel iets onderin Limburg gaan plannen :grin:

Edit:Joepie, 500 berichten /Edit

Red Devil
16 mei 2008, 19:19
in het midden van het land klinkt prima:D strand nulde lijkt me ook wel wat.. de vorige keer in Houten vond ik qua lokatie maar 'saai'..
wat meer groen zou leuk zijn, bij een bos of water ofzo;)

Fabia
16 mei 2008, 21:01
Dat lijkt me geen gek idee, kan je daar met veel auto's komen? Of loop je op een zonnige dag niet de kans dat het daar afgeladen is met auto's?

Kensei
16 mei 2008, 21:27
Of bij Ochten aan de Waal...Daar is een platform in 't water waar je prima op kan staan zolang het geen hoog water is. Beetje zonnen, boten kijken :)

Waarschijnlijk dat Joergams 't wel kent. Kan bij mooi weer wel vlot druk worden, maar ja...

joergarms
16 mei 2008, 22:06
Of bij Ochten aan de Waal...Daar is een platform in 't water waar je prima op kan staan zolang het geen hoog water is. Beetje zonnen, boten kijken :)

Waarschijnlijk dat Gieliovd 't wel kent. Kan bij mooi weer wel vlot druk worden, maar ja...

Ik denk dat je bedoelt dat ik dat wel weet te vinden, Gieliovd woont ietsje verderop!
Maar het is inderdaad een leuke plek om te meeten, ruim zat, lekker buiten, leuke foto-omgeving.

Felicia-Peter
16 mei 2008, 23:19
Ziet er ook prima uit.
Ik stel mijn stem bij:ik pas me aan bij de meerderheid.
Is het trouwens zinvol/leuk om de kids mee te nemen?(7 en bijna 5)of zal ik oma maar regelen voor oppas :bye:

Kensei
17 mei 2008, 08:52
Ik denk dat je bedoelt dat ik dat wel weet te vinden, Gieliovd woont ietsje verderop!
Maar het is inderdaad een leuke plek om te meeten, ruim zat, lekker buiten, leuke foto-omgeving.

Idd...mea culpa. Aangepast.

Gieliovd
17 mei 2008, 09:13
Idd...mea culpa. Aangepast.
Haha, dat was weer een mooie :p

Ik moet het allemaal nog ff zien.

joergarms
17 mei 2008, 13:28
Haha, dat was weer een mooie :p

Ik moet het allemaal nog ff zien.

Als je het allemaal wilt zien, dan moet je toch maar ff komen:D