View Full Version : Wauw!!!! geslaagde Roomster Tuning
Hetzer
19 december 2007, 17:54
Er gaan ooit nog eens wat lichtmetalen velgen op mijn Roomster komen, ik weet nog niet wat, ook zal hij wel weer wat naar beneden gaan met wat goede verlagings veren ( Eibach, KW of Weitec)....
Ik kom altijd graag in Duitsland, wij hebben daar wat familie wonen, en ze hebben er lekker bier, en ze zijn altijd zo heeeeeerlijk autogek, check deze Roomster maar eens met deze 18 of 19 Audi Novularie inch velgen , wauw heerlijk ik kijk er nu al uit om m'n eigen Roomster onder handen te nemen ( alleen eerst nog even sparen) ,k ben er nog niet wat voor velgen dat gaan worden , in ieder geval blackchrome 17 inch, S-8, New RS-4, of Novularie velgen.
ik wilde jullie deze foto niet onthouden.......
tjuSsssss Hetzer
Fabia
19 december 2007, 19:35
Dat past ook maar net.
Hetzer
19 december 2007, 19:46
of wat dachten we deze black-chrome velgjes, wel iets kleiner ,en ze lijken wel erg op de velgen van de "Concern" genoot de UBER-VW de Lambo Murcielago :super: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hetzer
21 december 2007, 19:35
Dat past ook maar net.
nog een aantal foto's om het af te leren, deze passen ook maar net, maar ook deze ziet er weer lekker uit!!
Fabia
21 december 2007, 19:40
Vind de laatste serie wel mooi, zou zelf alleen een maatje kleiner nemen.
Boet
21 december 2007, 21:24
Zou dat een beetje strak de bocht om gaan? Die zwarte vind ik overigens best netjes. Die zilvergrijze houdt nog wat teveel ruimte tussen band en rand wielkast over naar mijn mening.
Hetzer
19 maart 2008, 19:38
Zou dat een beetje strak de bocht om gaan? Die zwarte vind ik overigens best netjes. Die zilvergrijze houdt nog wat teveel ruimte tussen band en rand wielkast over naar mijn mening.
De zwarte vind ik zelf ook erg geslaagd, comfort zul je niet veel meer hebben maar het ziet er erg strak uit
Sportline
19 maart 2008, 20:01
waauw wat velgen al wel niet kunnen doen met een auto. Ik vind dat ze allmaal zo al wel mooi zijn. Niks geen andere gril of zo of bumpers.. zo is tie al mooi genoeg!
De wielen van de zwarte zijn te groot en dus de banden te plat. Daar zit geen milimeter comfort meer in, dat kan niet anders. En vermijdt elk randje want ze zijn zo beschadigd.
En die andere velgen steken te ver uit. Meteen zo Sjonnie.
Strajo
14 april 2008, 19:37
Een paar leuke wielen maakt het niet opeens een mooie wagen.
octaviabas
14 april 2008, 20:04
volgens mij zijn ze ook een stukkie gezakt.
komt bij mij ook nog :D
Gieliovd
14 april 2008, 20:30
Vindt jij de wagen niet mooi dan, Strajo?
:D
Red Devil
14 april 2008, 22:06
doe mij die van de laatste foto's maar;) dat ziet er wel gelikt uit:D
Hetzer
28 juli 2008, 08:01
En wat vinden we van deze 2 ??, deze zijn redelijk beschaafd, ik vind persoonlijk die met KW veren wel erg goed geslaagd
De Roomster scout 17" originele velgen zijn een mooie OEM keuze als velg...en wil je ze toch bijzonder, dan spuit je ze toch in een andere kleur ;-)
Hetzer
28 juli 2008, 08:39
De Roomster scout 17" originele velgen zijn een mooie OEM keuze als velg...en wil je ze toch bijzonder, dan spuit je ze toch in een andere kleur ;-)
klopt dat ook zeker mooie velgen, ik denk alleen dat deze originele velgen nog wel wat kosten bij de dealer!!
klopt dat ook zeker mooie velgen, ik denk alleen dat deze originele velgen nog wel wat kosten bij de dealer!!
Zijn de 16" Bear velgen en die kosten 660 euries voor een set van 4
dit is uiteraard zonder de banden en velgsloten !!
Dus lijkt me reuze mee te vallen !
http://www.skoda-auto.nl/home/modellen/roomster/roomster/accessoires/lichtmetalen_wielen/0,17044,17337_D0Lnl,00.html
Zijn de 16" Bear velgen en die kosten 660 euries voor een set van 4
dit is uiteraard zonder de banden en velgsloten !!
Dus lijkt me reuze mee te vallen !
http://www.skoda-auto.nl/home/modellen/roomster/roomster/accessoires/lichtmetalen_wielen/0,17044,17337_D0Lnl,00.html
Ik spreek over een ander model, de 17" Roomster scout velgen:
http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/DC6D2B5B-A1E6-4B13-957C-5F14E9AF9617/0/Room_scout_extra_08.jpg
Duur bij de dealer? Tweedehands zoeken he
twilsens
28 juli 2008, 19:02
Die van hetzer vind ik het mooiste, de andere twee vind ik persoonlijk de velgen veel te groot, ten koste van het comfort, maar dat is wat ik ervan vindt. Die grijze lambo achtige velgen vind ik het geheel een btje not done maken.
Felicia-Peter
28 juli 2008, 21:25
En wat vinden we van deze 2 ??, deze zijn redelijk beschaafd, ik vind persoonlijk die met KW veren wel erg goed geslaagd
Ik ben wel gecharmeerd van de eerste.
De Roomster is niet echt mijn model, maar als het er zo uit ziet......:489:
Hetzer
20 september 2008, 09:17
en nog een witte!!, met wel heel aparte maar wel mooie velgen
cant55
20 september 2008, 10:06
Heeft iets van een badkraan in een Abu Dabi hotel. 'n Goudkleur op de plaats waar het slijk der aarde terechtkomt. Nee, niet mijn stijl dus, maar ieder z'n meug.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.