PDA

View Full Version : SVP even lezen!!

tpper
13 november 2005, 12:50
Hallo Skoda fans!,

ik kan via internet deze skoda kopen. WEET IEMAND VAN WIE DEZE IS OF HEEFT IEMAND DEZE OOIT ERGENS GEZIEN????

Karstieman
13 november 2005, 13:18
Ik weet niet van wie ie is, maar ik vind 'm er mooi uitzien zeg !

vw125
13 november 2005, 19:38
Is dat geen auto van een Tsjech?
Ik heb die al op enkele Tsjechisse site's zien staan als ik het me goed kan herinneren.
Ik kan mis zijn ook ze.

Grtz vw125

MdK
14 november 2005, 07:22
Ik hoop dat je niet in een wijk woont met verkeersdrempels.... Dan heb je namelijk een probleem als je deze auto koopt.... /forum/images/graemlins/wink.gif

Karstieman
14 november 2005, 07:42
Ik ben met zo'n auto's altijd bang dat ze gigantisch afgeragd zijn...
Dat had ik vroeger al met de GTI, GSI's en CRXjes. Ze zien er goed uit, maar hoe is de motor...

Fabia
15 november 2005, 09:51
Kan je daar wel me sturen? Als ik zo naar de wielkasten en velgen kijk vraag ik me af waar de banden gebleven zijn. Je houdt volgens mij weinig stuuruitslag over. Zullen wel ultra lage en platte banden onder zitten maar of dat zo lekker rijdt? Maar succes met de eventuele aankoop.

magyarskoda
15 november 2005, 10:58
voor je koopt laat je hem toch wel anwb keuren ??? moet voor de verkopende partij ook geen bezwaar zijn.
Stoere bak

tpper
15 november 2005, 12:32
Ik ben in contact gekomen met deze persoon via mobile.de. Ik heb hem gemaild en hij vertelde mij dat hij niet meer in Duitsland woonde maar in Engeland. En dat als ik de auto wilde hebben ik mij bij zo'n verschepings bedrijf moest aanmelden ( www.eucatrans.com (http://www.eucatrans.com) ) waar hij nu dan alles bij geregeld had. De auto zou dan naar mij toegestuurd worden. Ik moest het geld over maken en daarna mocht ik de auto vijf dagen in mijn bezit hebben om te bepalen of ik hem wel wilde hebben of niet. Zo niet werd het geld niet overgemaakt. Vandaar dat ik deze topic heb geopend. Jullie begrijpen natuurlijk ook wel dat je zoiets nooit moet doen. Ik heb deze persoon al een paar keer gemaild en ik heb ook altijd andwoord gehad. Maar nu dat ik tegen hem gezecht heb dat ik het niet via deze manier wilde doen maar ik gewoon naar Engeland zou gaan om hem daar te bekijken heb ik voor als nog geen email meer van hem gehad. Dus dat zecht denk ik al genoeg!!!! Dus kijk uit als deze weer ergens opduikt. Ik hou jullie op de hoogte!!!

JazzySOB
15 november 2005, 16:56
Hele verhaal ruikt mij erg naar oplichting. Niet doen dus, hoe graag je hem ook hebben wilt!

lefty
15 november 2005, 21:46
http://www.2dehands.nl/doc/tips.html,
Jullie zullen die site misschien al kennen maar ik plaats ze toch maar even
Groetjes

SKODACHAUFFEUR
16 november 2005, 14:25
LATEN STAAN!!!!!
En er alleen nog maar van dromen.
Koop je hem dan droom je ook met zweet over je hele lichaam.

Marcel

tpper
17 november 2005, 11:49
Hij heeft mij weer gemaild. En wat denk je hij wilde het graag via zijn manier doen en hij had ook al een ander koper die hem wilde hebben. Ik moest snel zijn anders verkocht hij de auto.
Ik hou hem nog even aan het lijntje en heb hem wederom om zijn addres gevraagt en zijn telefoon nummer /forum/images/graemlins/winkie.gif

higgy
18 november 2005, 18:38
NOOIT aan beginnen. Is bekende truc.

sunnyboy
20 november 2005, 14:13
Via het IP adres van de computer kan een provider wel achter de naw gegevens van de "mailende", lees: verkopende partij komen.
Maar zoals higgy zegt. NOOIT aan beginnen.

Karstieman
20 november 2005, 19:44
@Sunnyboy: De provider zal die gegevens nooit prijsgeven.
Zelfs de politie heeft geluk als ze deze gegevens van de provider krijgen...

sunnyboy
21 november 2005, 16:42
@Karstieman
Met de ontvoering van mevrouw "jeweetwel" is het toch mooi gelukt!
Maar ja een "criminele organisatie" is toch wat anders dan oplichting niet waar.
Politie mag alles in beslag nemen wat in aanmerking komt voor de bewijslast. Dus ook de naw gegevens van een gebruiker van een computer bij de provider.
Ook hier is het een kwestie van prioriteiten stellen bij de recherche. Ik kreeg zelf een aanbieding van een TTG700 uit Rotterdam. Na enige mailtjes werd mij duidelijk dat het niet in de haak was. TomTom heeft niet gereageerd en de recherche heeft het te druk met andere zaken.