PDA

View Full Version : Allemaal Skoda Octavia's!

VEEJAY
13 november 2005, 10:27
Hallo Allemaal,

Ik ben op vakantie in India, heb eindelijk een pc gevonden met een oprit naar de digitale snelweg.

Wat ik met jullie wilde delen is dat hier (voornamelijk in Mumbai/Bombai) onzettend veel Octavia I's rondrijden. Echt hele mooie met sportvelgen etc. Echt in vrijwel alle kleuren (behalve zwart).

Wel leuk om te zien, maar ach over een jaar rijden er ook zoveel O2's rond in Nederland /forum/images/graemlins/1761.gif

groetjes en tot de volgende keer.

CombiDemarrage
13 november 2005, 10:39
/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Maak maar mooie foto's dan! Vind de familie thuis vast ook leuk om te kijken!!

En fijne vakantie verder!

deusjevo
13 november 2005, 11:23
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hallo Allemaal,

Ik ben op vakantie in India, heb eindelijk een pc gevonden met een oprit naar de digitale snelweg.

Wat ik met jullie wilde delen is dat hier (voornamelijk in Mumbai/Bombai) onzettend veel Octavia I's rondrijden. Echt hele mooie met sportvelgen etc. Echt in vrijwel alle kleuren (behalve zwart).

Wel leuk om te zien, maar ach over een jaar rijden er ook zoveel O2's rond in Nederland /forum/images/graemlins/1761.gif

groetjes en tot de volgende keer.

[/ QUOTE ]

Foto's /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif

Karstieman
13 november 2005, 13:26
Veejay kan gewoon niet zonder SkodaForum /forum/images/graemlins/smile.gif
Geniet van je vakantie !

En uiteraard zijn fot's wel leuk om te zien.

konehead
14 november 2005, 09:17
Was een aantal weken geleden in China, gedurende de periode van mijn vakantie heb ik 1 Skoda gezien. Een oud model, ben de naam even kwijt. Ze hebben in die landen volgens mij wel de gewoonte als een luxe auto kunnen bestellen dat ze de volledige lijst met extra *bling* bling* mogelijkheden aankruizen.