Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
@Tuner111

Ja misschien heb je wel gelijk Bram! Mijn maatje heb ik qua kwaliteit alle vertrouwen in, dat is het probleem niet, ik moet maar leren geduldig zijn! Er zijn, uiteraard, veel ergere dingen in de wereld.
 
Laatst bewerkt:

JPs_OC2

Forumguru
….en waarom duurde het nou zo lang?

Omdat bepaalde bestanddelen van de Moonwhite Metallic alleen op een beperkt aantal lokaties (nabij de poolcirkel) en bij ideale omstandigheden te oogsten en verwerken zijn.
Maar afgelopen zaterdagnacht viel alles veel dichterbij huis op z’n plek. Het noorderlicht reikte namelijk tot boven België.

Dit zorgde ervoor dat de tegen de aardrotatie indraaiende metallicflakes, het geperste nano-parelmoer en de verf nu als bijna vanzelf de exacte tint Moonwhite Metallic aannamen als die op de onbeschadigde delen van de auto.

De spuiter, ingewijd in alle geheimen van het mengen van verf, wist dit en heeft geduldig afgewacht om zo het ultieme eindresultaat te behalen….


...of zoiets ;)

Het ziet er in ieder geval briljant uit @JeSko. Weet iemand die straks staat te stuiteren van blijdschap :yeehaa:als ie z'n auto weer terug heeft.
 

Herperduin

Forumguru
Ziet er uit alsof de reparateur het spuitwerk aardig onder controle heeft maar het wrappen nog niet echt tot kunst verheven heeft. Ik had strakkere wrap verwacht ipv die losse meuk op het dak. Daarnaast snap ik dat je fan bent / was van wrap maar wrappen van wielen en ramen is toch echt beetje teveel van het goede lijkt me:arghh:
 
Bovenaan Onderaan